https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
PLANIRANI PROJEKTI OŠ ČAZMA
AKTIVNOST, PROGRAM ili PROJEKT |
CILJEVI |
NAMJENA |
NOSITELJI |
NAČIN REALIZACIJE |
VREMENIK |
CISOK Roditeljski sastanak s roditeljima učenika završnih razreda |
Upoznati s uslugama HZZ-a i CISOK-a Upoznati postupkom upisa u srednju školu, srednjoškolskim programima u županiji te preporukama obrazovne upisne politike Osvijestiti važnost procjene interesa u odluci o srednjoškolskom obrazovanju Prepoznati potrebu za individualnim savjetovanjem i informiranjem Dogovoriti termine za individualno savjetovanje učenika |
Aktivnosti su namijenjene roditeljima učenika 8. razreda osnovne škole, ali i učenici 8. razreda mogu prisustvovati. |
CISOK Bjelovar Stručne savjetnice: Ivana Marić, Lucija Večerić |
Grupno informiranje sa svrhom upoznavanja roditelja učenika 8. razreda s postupkom upisa u srednju školu i obrazovnim srednjoškolskim programima Bjelovarsko-bilogorske županije, kao mogućnostima savjetovanja i procjene interesa učenika u CISOK-u Bjelovar. | Sredinom i krajem drugog polugodišta. |
Školski preventivni program | Aktivni rad učenika na polju prevencije nepoželjnih oblika ponašanja (pušenje, alkohol, droga, AIDS, nasilje) te razvijanje i njegovanje alternativnih oblika ponašanja | Svi učenici | Stručni suradnici; učitelji prirode, biologije i kemije; liječnik školske medicine, razrednici | Prezentacije, referati, panoi, letci, razgovor, radionice | tijekom tekuće školske godine |
Djeca - prijatelji u prometu
|
Edukacija djece o ponašanju u prometu | Učenici 1. razreda | Djelatnici PU Čazma | Predavanja i popratni materijali | rujan 2018. |
Multimedijalni prostor | Osigurati prostor za aktivnosti učenika, učitelja, roditelja | učenici, učitelji, roditelji |
učenici,učitelji, roditelji
|
Priredbe, sastanci, izložbe, druženja, predavanja, prezentacije | 2018./2019. |
Škole za Afriku
|
Sudjelovati u prikupljanju sredstava potrebnih za školovanje djece u Africi, senzibilizirati učenike za probleme vršnjaka u Africi | svi učenici |
koordinator Tanja Antunović, učitelji |
Aktivnosti s donacijskim karakterom | 2018./2019. |
Večer matematike | Pronaći najbolja matematička rješenja; aktivno sudjelovati u rješavanju zadataka zajedno s roditeljima | Svi učenici | Đurđica Kušec, Mirela Kojić | Radionice | prvo polugodište |
Klokan bez granica- Međunarodno matematičko natjecanje |
Sudjelovanje na natjecanju čiji je moto bez selekcije, eliminacije i finala - motivacija djece da se bave matematikom i izvan školskih sadržaja |
Svi zainteresirani učenici od 2. do 8. razreda rješavaju testove koje šalje organizator (4. i 5. r. imaju iste zadatke, te 6. i 7. također) |
Mirela Kojić |
Natjecanje po kategorijama : PČELICE – II.r., LEPTIRIĆI–III.r., ECOLIERS–IV. i V. r, BENJAMINS–VI. i VII. r. |
2018.- treći četvrtak u ožujku od 12:30 do 13:45 |
Klokan bez granica - Međunarodno matematičko natjecanje |
Sudjelovanje na natjecanju čiji je moto bez selekcije, eliminacije i finala - motivacija djece da se bave matematikom i izvan školskih sadržaja |
Svi zainteresirani učenici od 2. do 8. razreda rješavaju testove koje šalje organizator (4. i 5. r. imaju iste zadatke, te 6. i 7. također) |
Lidija Osman, Mirela Kojić |
Natjecanje po kategorijama : PČELICE – II.r. LEPTIRIĆI–III.r. BENJAMINS–VI. i VII. r. |
2018.- treći četvrtak u ožujku od 12:30 do 13:45 |
Čitajmo zajedno – čitajmo naglas: zaboravljene knjige | Razvijati vještine čitanja s razumijevanjem i povezivanje usvojenih pojmova iz pročitanih naslova. Ukazati javnosti na važnost čuvanja kulturnog blaga i važnost školske knjižnice u tom pogledu. | Učenici 1.b razreda | Učenici 1.b razreda, njihova učiteljica Mirela Kojić i knjižničar. | Odabir razreda koji sudjeluje u projektu, čitanje izabranog naslova, razmišljanje o pročitanom djelu, glazbeno-likovno-scensko kreativno izražavanje, pronalaženje korisnih informacija iz pročitanog djela s povijesnog i sociološkog aspekta |
Listopad: odabir naslova koji će biti korišten u projektu; korelacija s obilježavanjem važnih dana iz kulturne i javne djelatnosti škole Studeni – ožujak: čitanje naslova i korelacija s prigodnim temama Travanj: priprema za završnicu projekta koja će korelirati s obilježavanjem Međunarodnog dana dječje knjige |
Kako reciklirati u školi? |
Osvijestiti važnost odvojenog prikupljanja otpada kao načina štednje energije i očuvanja okoliša | Svi učenici i djelatnici škole | Tamara Brozović Jurišić |
Postavljanje kanti za odvojeno prikupljanje otpada u školi, postavljanje informativno-edukativnih plakata i uputa za recikliranje. |
Tijekom školske godine |
Mreže i inicijative; eTwinning, Erasmus+ Projekti:Stop Violence & Bullying in Schools Dove of Peace (short project) Holidays in English speaking countries Our Book of a Magic Christmas Learning by making with micro:bit Traditional songs from Europa |
Senzibilizirati učenike za različitosti među narodima i jezicima. Razvijati ljubav prema zavičaju i zavičajnim običajima , ali i drugim narodima. Pokušati utjecati na učenike kako samostalno rješavati novonastale probleme medijacijom. |
Svi učenici i djelatnici škole |
Danijela Šajtar, Miljenko Kovačić, Josipa Jurčić Perčec Vlatka Rešček Zorica Kučan Vrlac |
Terenska nastava Videokonferencije Izvođenje zadataka u zainteresiranim razredima. |
Tijekom godine |
Mreže i inicijative; eTwinning, Erasmus+ | Senzibilizirati učenike za različitosti među narodima i jezicima. Razvijati ljubav prema zavičaju i zavičajnim običajima | Svi učenici i djelatnici škole |
Danijela Šajtar, Ljiljana Kolar Pantaler, Miljenko Kovačić, Vlatka Rešček, Zorica Kučan Vrlac |
Terenska nastava | Tijekom godine |
Forenzika u školskim klupama | Upoznati forenziku kao znanost. Upoznati vrste vještačenja (vrste tragova) koje se u Centru obavljaju. Primjena znanja propisana Kurikulumom nastavnog predmeta biologija (8.razred – u sklopu nastavne jedinice Koža te u sedmom u sklopu teme Zaštita živih bića) u stvarnom životu. | Učenici sedmih razreda, 8.a(oko 100 učenika) |
Centar za forenzička ispitivanja, istraživanja i vještačenja „Ivan Vučetić“ Zagreb (Zdenko Mindum) Ivana Moguš, učiteljica prirode i biologije |
Radionice, praktični radovi | Tijekom prvog polugodišta |
Humanitarna akcija | Sakupljanje sredstava za pomoć obitelji u liječenju djeteta od malignih bolesti | Svi učenici i djelatnici škole |
Stručni suradnici Razrednici |
Razni oblici humanitarnog djelovanja | Tijekom godine |
Mobilni planetarij |
Razvijanje interesa za astronomiju |
Program je namijenjen učenicima 7.i 8. razreda | Vlasta Hermanović | Program će se realizirati u predvorju škole ili u sportskoj dvorani u mobilnom planetariju. |
Ovisno o ponuđenim terminima, za vrijeme školske godine 2018./2019. |
Mala škola kemije | Promovirati prirodne znanosti u nižim razredima OŠ | Učenici 7. razreda | Tamara Brozović Jurišić | Radionica u kojoj učenici upoznaju osnovno kemijsko posuđe i pribor te pokus kao sastavni dio nastave kemije | Tijekom školske godine |
Plastičnim čepovima do skupih lijekova | Senzibilizirati učenike za probleme i potrebe djece i odraslih oboljelih od leukemije i limfoma | Svi učenici i djelatnici škole | Gordana Jančić | Sakupljanje čepova | Tijekom godine |
Osim prikazanih školskih projekata, u našoj školi planirani su i razredni projekti o kojima možete više saznati u Školskom kurikulumu ili na stranicama Nastava: Vijesti iz predmetne i razredne nastave, te na stranicama naših Područnih škola.
Ove školske godine kreće novi projekt "Škole za Afriku" kojim ćemo pomagati djevojčicu iz Etiopije, Dingtu, koja unatoč teškim uvjetima ne odustaje od svog sna da postane učiteljica.
Više pod opširnije...
Djevojčica Dingtu, dolazi iz etiopske sedmeročlane obitelji, koja živi u jako skromnim uvjetima. Njihov dom ima samo 2 prostorije i do najbliže asfaltirane ceste moraju pješačiti 40 minuta, a do najbližeg izvora vode oko 10 - ak minuta.
Dingtu voli školu i san joj je postati učiteljica te poučavati drugu djecu u Centru Furto. Njezin uobičajeni dan izgleda ovako: ustaje vrlo rano i pomaže majci u domaćinstvu. Oko 8 sati pješači do škole oko 10 minuta, najčešće u društvu prijateljice. U Centru za alternativno obrazovanje Furto, u regiji Amhara, nema viših i nižih razreda nego se nastavni sadržaji stalno ponavljaju jer sva djeca nisu u mogućnosti redovito dolaziti u Centar. U školi ostaje do podneva kada pješači natrag kući. nakon ručka pomaže do večeri majci u obavljanju raznih poslova.