https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Stručna suradnica: Gordana Jančić
092 310 00 97
RADNO VRIJEME : neposredan rad s učenicima, učiteljima i roditeljima, rugim institucijama i ustanovama
PONEDJELJAK 11:30-17:30 h
UTORAK 8:00-14 h
SRIJEDA 11:30-17:30
ČETVRTAK 8:00-14 h
PETAK 8:00-14 h
INFORMACIJE ZA RODITELJE
srijedom 16.30-17.30 sati
INFORMACIJE ZA UČITELJE
svakodnevno
Što radi logoped?
Logoped (stručnjak edukacijsko-rehabilitacijskog profila) je stručni suradnik u osnovnoj školi koji obavlja poslove prevencije, detekcije i praćenja različitih oblika posebnih potreba djece odnosno radi s učenicima s teškoćama u razvoju. Logoped radi s učenicima s poremećajima u govorno-glasovnoj komunikaciji, teškoćama čitanja, pisanja i računanja, specifičnim teškoćama u učenju (disleksija, disgrafija,diskalkulija), s učenicima s mješovitim i ostalim teškoćama u učenju koje su nastale kao posljedica socijalnih uvjeta.
Stručni suradnik planira i programira rad, priprema se i obavlja poslove u neposrednome odgojno obrazovnom radu s učenicima, savjetuje i pomaže u radu učiteljima i stručnim suradnicima te ostalim zaposlenicima škole u svezi s postupcima u radu s djecom s posebnim potrebama, surađuje, savjetuje i pomaže roditeljima učenika s teškoćama u razvoju, analizira i vrednuje djelotvornost odgojno-obrazovnog rada, stručno se usavršava, surađuje s ustanovama, vodi odgovarajuću pedagošku dokumentaciju i učeničke dosjee, sudjeluje u radu povjerenstva za upis djece u osnovnu školu,sudjeluje u radu povjerenstva za promjenu oblika školovanja na školskoj i županijskoj razini, obavlja poslove profesionalne orjentacije učenika koji ima ju Rješenje o primjerenom obliku školovanja, sudjeluje u prevenciji poremećaja u ponašanju, te obavlja druge poslove na unapređivanju i razvoju odgojno-obrazovne djelatnosti škole.
Neposredan rad odnosi se na :
- opservacija učenika u razredu zbog detekcije poteškoća
- otkrivanje i dijagnosticiranje teškoća u razvoju (Povjerenstvo za utvrđivanje psihofizičkog stanja djeteta)
- individualni rad s djecom koja imaju Rješenja o prilagodbi sadržaja ili individualiziranim postupcima u radu
- individualni savjetodavni rad s djecom s oštećenjima jezično-govorno glasovne komunikacije i specifičnim teškoćama u učenju
- grupni rad sa skupinama djece (savjetodavni, radionice)
- radionice s cijelim razredom – u dogovoru s razrednicima
- individualni ili grupni savjetodavni rad s učiteljima i roditeljima
Svi mi ponekad u životu imamo različite probleme i poteškoće te za njihovo rješavanje nije sramota potražiti pomoć!
Naglasite svojoj djeci da dolazak školskom stručnom suradniku na razgovor ne znači da s njima nešto nije u redu ili da su učinili nešto loše – jednostavno znači da ste dobro procijenili da u školi postoji netko tko je educiran pomoći Vam!