https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
PLANIRANI PROJEKTI OŠ ČAZMA
AKTIVNOST, PROGRAM ili PROJEKT |
CILJEVI |
NAMJENA |
NOSITELJI |
NAČIN REALIZACIJE |
VREMENIK |
CISOK Roditeljski sastanak s roditeljima učenika završnih razreda |
Upoznati s uslugama HZZ-a i CISOK-a Upoznati postupkom upisa u srednju školu, srednjoškolskim programima u županiji te preporukama obrazovne upisne politike Osvijestiti važnost procjene interesa u odluci o srednjoškolskom obrazovanju Prepoznati potrebu za individualnim savjetovanjem i informiranjem Dogovoriti termine za individualno savjetovanje učenika |
Aktivnosti su namijenjene roditeljima učenika 8. razreda osnovne škole, ali i učenici 8. razreda mogu prisustvovati. |
CISOK Bjelovar Stručne savjetnice: Ivana Marić, Lucija Večerić |
Grupno informiranje sa svrhom upoznavanja roditelja učenika 8. razreda s postupkom upisa u srednju školu i obrazovnim srednjoškolskim programima Bjelovarsko-bilogorske županije, kao mogućnostima savjetovanja i procjene interesa učenika u CISOK-u Bjelovar. | Sredinom i krajem drugog polugodišta. |
Školski preventivni program | Aktivni rad učenika na polju prevencije nepoželjnih oblika ponašanja (pušenje, alkohol, droga, AIDS, nasilje) te razvijanje i njegovanje alternativnih oblika ponašanja | Svi učenici | Stručni suradnici; učitelji prirode, biologije i kemije; liječnik školske medicine, razrednici | Prezentacije, referati, panoi, letci, razgovor, radionice | tijekom tekuće školske godine |
Djeca - prijatelji u prometu
|
Edukacija djece o ponašanju u prometu | Učenici 1. razreda | Djelatnici PU Čazma | Predavanja i popratni materijali | rujan 2018. |
Multimedijalni prostor | Osigurati prostor za aktivnosti učenika, učitelja, roditelja | učenici, učitelji, roditelji |
učenici,učitelji, roditelji
|
Priredbe, sastanci, izložbe, druženja, predavanja, prezentacije | 2018./2019. |
Škole za Afriku
|
Sudjelovati u prikupljanju sredstava potrebnih za školovanje djece u Africi, senzibilizirati učenike za probleme vršnjaka u Africi | svi učenici |
koordinator Tanja Antunović, učitelji |
Aktivnosti s donacijskim karakterom | 2018./2019. |
Večer matematike | Pronaći najbolja matematička rješenja; aktivno sudjelovati u rješavanju zadataka zajedno s roditeljima | Svi učenici | Đurđica Kušec, Mirela Kojić | Radionice | prvo polugodište |
Klokan bez granica- Međunarodno matematičko natjecanje |
Sudjelovanje na natjecanju čiji je moto bez selekcije, eliminacije i finala - motivacija djece da se bave matematikom i izvan školskih sadržaja |
Svi zainteresirani učenici od 2. do 8. razreda rješavaju testove koje šalje organizator (4. i 5. r. imaju iste zadatke, te 6. i 7. također) |
Mirela Kojić |
Natjecanje po kategorijama : PČELICE – II.r., LEPTIRIĆI–III.r., ECOLIERS–IV. i V. r, BENJAMINS–VI. i VII. r. |
2018.- treći četvrtak u ožujku od 12:30 do 13:45 |
Klokan bez granica - Međunarodno matematičko natjecanje |
Sudjelovanje na natjecanju čiji je moto bez selekcije, eliminacije i finala - motivacija djece da se bave matematikom i izvan školskih sadržaja |
Svi zainteresirani učenici od 2. do 8. razreda rješavaju testove koje šalje organizator (4. i 5. r. imaju iste zadatke, te 6. i 7. također) |
Lidija Osman, Mirela Kojić |
Natjecanje po kategorijama : PČELICE – II.r. LEPTIRIĆI–III.r. BENJAMINS–VI. i VII. r. |
2018.- treći četvrtak u ožujku od 12:30 do 13:45 |
Čitajmo zajedno – čitajmo naglas: zaboravljene knjige | Razvijati vještine čitanja s razumijevanjem i povezivanje usvojenih pojmova iz pročitanih naslova. Ukazati javnosti na važnost čuvanja kulturnog blaga i važnost školske knjižnice u tom pogledu. | Učenici 1.b razreda | Učenici 1.b razreda, njihova učiteljica Mirela Kojić i knjižničar. | Odabir razreda koji sudjeluje u projektu, čitanje izabranog naslova, razmišljanje o pročitanom djelu, glazbeno-likovno-scensko kreativno izražavanje, pronalaženje korisnih informacija iz pročitanog djela s povijesnog i sociološkog aspekta |
Listopad: odabir naslova koji će biti korišten u projektu; korelacija s obilježavanjem važnih dana iz kulturne i javne djelatnosti škole Studeni – ožujak: čitanje naslova i korelacija s prigodnim temama Travanj: priprema za završnicu projekta koja će korelirati s obilježavanjem Međunarodnog dana dječje knjige |
Kako reciklirati u školi? |
Osvijestiti važnost odvojenog prikupljanja otpada kao načina štednje energije i očuvanja okoliša | Svi učenici i djelatnici škole | Tamara Brozović Jurišić |
Postavljanje kanti za odvojeno prikupljanje otpada u školi, postavljanje informativno-edukativnih plakata i uputa za recikliranje. |
Tijekom školske godine |
Mreže i inicijative; eTwinning, Erasmus+ Projekti:Stop Violence & Bullying in Schools Dove of Peace (short project) Holidays in English speaking countries Our Book of a Magic Christmas Learning by making with micro:bit Traditional songs from Europa |
Senzibilizirati učenike za različitosti među narodima i jezicima. Razvijati ljubav prema zavičaju i zavičajnim običajima , ali i drugim narodima. Pokušati utjecati na učenike kako samostalno rješavati novonastale probleme medijacijom. |
Svi učenici i djelatnici škole |
Danijela Šajtar, Miljenko Kovačić, Josipa Jurčić Perčec Vlatka Rešček Zorica Kučan Vrlac |
Terenska nastava Videokonferencije Izvođenje zadataka u zainteresiranim razredima. |
Tijekom godine |
Mreže i inicijative; eTwinning, Erasmus+ | Senzibilizirati učenike za različitosti među narodima i jezicima. Razvijati ljubav prema zavičaju i zavičajnim običajima | Svi učenici i djelatnici škole |
Danijela Šajtar, Ljiljana Kolar Pantaler, Miljenko Kovačić, Vlatka Rešček, Zorica Kučan Vrlac |
Terenska nastava | Tijekom godine |
Forenzika u školskim klupama | Upoznati forenziku kao znanost. Upoznati vrste vještačenja (vrste tragova) koje se u Centru obavljaju. Primjena znanja propisana Kurikulumom nastavnog predmeta biologija (8.razred – u sklopu nastavne jedinice Koža te u sedmom u sklopu teme Zaštita živih bića) u stvarnom životu. | Učenici sedmih razreda, 8.a(oko 100 učenika) |
Centar za forenzička ispitivanja, istraživanja i vještačenja „Ivan Vučetić“ Zagreb (Zdenko Mindum) Ivana Moguš, učiteljica prirode i biologije |
Radionice, praktični radovi | Tijekom prvog polugodišta |
Humanitarna akcija | Sakupljanje sredstava za pomoć obitelji u liječenju djeteta od malignih bolesti | Svi učenici i djelatnici škole |
Stručni suradnici Razrednici |
Razni oblici humanitarnog djelovanja | Tijekom godine |
Mobilni planetarij |
Razvijanje interesa za astronomiju |
Program je namijenjen učenicima 7.i 8. razreda | Vlasta Hermanović | Program će se realizirati u predvorju škole ili u sportskoj dvorani u mobilnom planetariju. |
Ovisno o ponuđenim terminima, za vrijeme školske godine 2018./2019. |
Mala škola kemije | Promovirati prirodne znanosti u nižim razredima OŠ | Učenici 7. razreda | Tamara Brozović Jurišić | Radionica u kojoj učenici upoznaju osnovno kemijsko posuđe i pribor te pokus kao sastavni dio nastave kemije | Tijekom školske godine |
Plastičnim čepovima do skupih lijekova | Senzibilizirati učenike za probleme i potrebe djece i odraslih oboljelih od leukemije i limfoma | Svi učenici i djelatnici škole | Gordana Jančić | Sakupljanje čepova | Tijekom godine |
Osim prikazanih školskih projekata, u našoj školi planirani su i razredni projekti o kojima možete više saznati u Školskom kurikulumu ili na stranicama Nastava: Vijesti iz predmetne i razredne nastave, te na stranicama naših Područnih škola.
U 2. polugodištu krenuo je vrijedan projekt u organizaciji naše školske knjižnice i Hrvatske mreže školskih knjižničara pod nazivom Čitamo mi, u obitelji svi. Projekt se u suradnji s učiteljima i roditeljima provodi u trećim razredima. Učenici će kući donijeti ruksak s kompletom knjiga koje će zajedno s obitelji čitati, listati ili samo gledati. Ruksak u svakoj obitelji ostaje 1 tjedan, a dojmovi se upisuju u bilježnicu.
U nastavku možete pročitati više o projektu.
Razvoj čitačke vještine ključan je za razvoj svih drugih pismenosti. Nakon što učenici u prvom razredu osnovne škole nauče čitati, jako je važno da im možemo ponuditi zanimljivu literaturu za čitanje. No, koje god aktivnosti poduzimali školski knjižničari radi poticanja čitanja, radi stvaranja navike čitanja i otkrivanja čitateljskih estetskih užitaka, sve su one veoma ograničenog dometa, ako učenici prikladne poticaje ne dobivaju i u svojoj obitelji – zato jer učenici nižih razreda uče ponajprije oponašanjem, a sve do puberteta glavni su im uzori i autoriteti njihovi roditelji. Nema kvalitetnijeg poticaja i učinkovitije metode svladavanja tehnike čitanja, nego kad učenik svakodnevno gleda svoje roditelje kako čitaju i kako uživaju o pročitanomu štivu.
Projektom „Čitamo mi, u obitelji svi“ roditeljima skrećemo pozornost na činjenicu koliko je vrijedno i nezamjenjivo da tijekom svih nižih razreda budu uzor svojoj djecu u čitanju, umjesto da ih tjeraju na čitanje. Da bi u školskoj knjižnici njihova djeca mogla izabrati za čitanje lijepe i kvalitetne knjige, moraju se založiti i roditelji.
Projekt se provodi s učenicima trećih razreda tijekom drugog polugodišta. Svakog petka učenik koji je donio naprtnjaču u školu ima prigodu u nekoliko minuta drugim učenicima prepričati sve lijepo i zanimljivo što mu se dogodilo tijekom proteklih nekoliko dana kad su u njegovoj obitelji svi članovi čitali knjige iz knjižnične naprtnjače. Isti dan ždrijebom naprtnjaču dobiva jedan od zainteresiranih učenika. U knjižničnoj naprtnjači nalazi se, osim knjiga, i bilježnica u koju učenici sa svojim ukućanima upisuju doživljaje.
Provedbom ovog projekta želimo roditeljima skrenuti pozornost na važnost svladavanja tehnike čitanja, motivirati ih i uputiti kako da pomognu svojoj djeci u svladavanju tehnike čitanja, senzibilizirati ih za sklonost školskoj knjižnici i školskom knjižničaru. Jednako tako želimo postići i to da se školski knjižničar u školi afirmira među učiteljima kao osoba koja aktivno prinosi razvoju čitačkih sposobnosti te skrenuti pozornost na to da knjižnica nije samo posudionica knjiga, već nudi niz drugih usluga.
Više o projektu možete saznati na stranici https://sites.google.com/a/knjiznicari.hr/citamo-mi-u-obitelji-svi/.