preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
21.11.2024. 13:58
Star Wars Outlaws u potpunosti ukida prisilne, nepraštajuće sekcije prikradanja
U svrhu poboljšanja igrivosti, Ubisoft je odlučio poslušati jedan od zahtjeva igrača i ukloniti prikradanje kao jedinu opciju rješavanja određenih scenarija u Star Wars Outlaws

20.11.2024. 22:41
Minecraft se uskoro seli u stvarni svijet
,,Oživljavanje Minecrafta bit će čisti užitak. Ovo je tek početak, naši su planovi izrazito ambiciozni", poručio je Scott O'Neil, izvršni direktor Merlin Entertainmenta

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

Erasmus+

 

Priloženi dokumenti:
A Satisfying School Experience.pptx

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
A satisfying school experience: strategies and skills for teachers
Autor: Anita Mikulandra, 15. 11. 2019.

Učiteljica prirode i biologije je prisustvovala tečaju pod nazivom A satisfying school experience: strategies and skills for teachers, koji se održao u Firenci u periodu od 04.11 do 09.11.2019. Tečaj je trajao 30 sati i održan je na engleskom jeziku. Grupa polaznika se sastojala od 8 učitelja i ravnatelja iz Njemačke, Latvije, Finske i Španjolske.

Dan 1.

  • Upoznavanje i prezentacija države, grada, škole i vlastitih projekata.
  • Raspravljanje o najčešćim problemima učiteljskog zanimanja (nedovoljna motivacija učenika, previše papirologije, međuljudski odnosi, nedostatak novca…)
  • Gledanje i analiza videa kao primjera kako doskočiti spomenutim izazovima (Case study)

https://www.youtube.com/watch?v=1fWiKuok9vA&feature=emb_title

  

Dan 2.

  • Rasprava o intrinzičnoj i ekstrinzičnoj motivaciji (povezivanje nastavnih tema sa svakodnevnim životom, obrnuta učionica, osjećaj koristi, aktivno istraživanje, uključivanje roditelja, suradnja s lokalnom zajednicom, formativno vrednovanje, davanje pozitivne refleksije)
  • Analiza videa o vršnjačkom nasilju, uočavanje glavnih sudionika u „krugu nasilja“.

https://www.youtube.com/watch?v=rDs0aEzhCzs&feature=emb_title

  • Planiranje mjera protiv i za smanjenje nasilja među učenicima (osnivanje timova za kvalitetu, evaluaciju, protokol te rad s učenicima, podučavanje učenika o nasilju, potaknuti razvoj emocionalne inteligencije, mindfulness, osnivanje grupe učenika suradnika, dodjeljivanje učitelja – prijatelja učeniku koji je sklon nasilnom ponašanju).

 

Dan 3.

  • Primjer i analiza videa – Mindfulness u školi (tehnike disanja, crtanje, razgovor o osjećajima, slušanje zvukova, uključivanje svih osjetila…)

https://www.youtube.com/watch?v=MMK481p5wWM&feature=emb_title

  • Razgovor o predrasudama – igra pretpostavljanja osnovnih informacija o ostalim sudionicima tečaja.
  • Crtanje osjećaja tijekom slušanja glazbe.
  • Ključne kompetencije koje treba razvijati kod učenika (kritičko mišljenje, kreativnost, inicijativnost, rješavanje problema, preuzimanje rizika, donošenje odluka, konstruktivni menadžment)
  • Primjeri aktivnosti kojima razvijamo spomenute kompetencije

   

  • Terenska nastava – Hrana i kultura u Firenci (kušanje najbolje piće u Italiji)

Dan 4.

  • Učenje kroz projekt (Project based learning)
  • Gledanje i analiza videa
  • Osmišljanje vlastitog projekta po koracima
  • Samovrednovanje projekta te savjetovanje ostalih sudionika

https://www.youtube.com/watch?v=H7LHsL0iB_w&feature=emb_title

  • Terenska nastava – Povijesni razvoj grada Firence

Dan 5.

  • Crtanje drveta života
  • Analiza cijelog tjedna
  • Zaključak pomoću oluje ideja
  • Podjela svjedodžbi
  • Kušanje Latvijskih slastica i likera

  

Dan 6.

  • terenska nastava – kulturološki obilazak Monteriggioni (Chianti), Siena, San Gimignano
  • ručak na imanju obitelji Mazzarrini, kušanje vina (Rose'Spumante, Chianti classico docg, Balsamic vinegar te Vinsanto del Chianti)
  • kušanje najboljeg sladoleda u Italiji

  

Aktivnosti koje planiram provesti u školi:

  • uvođenje Mindfulness tehnika, dovođenje stručnjaka i osposobljavanje svih učitelja za provođenje ovih aktivnosti.
  • Provesti projekt protiv vršnjačkog nasilja
  • Uvesti učenje preko projekata u svoj nastavni kurikulum

Učiteljica biologije Ivana Moguš




Priloženi dokumenti:
ERASMUS.docx (2.23 MB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju