preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
21.11.2024. 13:58
Star Wars Outlaws u potpunosti ukida prisilne, nepraštajuće sekcije prikradanja
U svrhu poboljšanja igrivosti, Ubisoft je odlučio poslušati jedan od zahtjeva igrača i ukloniti prikradanje kao jedinu opciju rješavanja određenih scenarija u Star Wars Outlaws

20.11.2024. 22:41
Minecraft se uskoro seli u stvarni svijet
,,Oživljavanje Minecrafta bit će čisti užitak. Ovo je tek početak, naši su planovi izrazito ambiciozni", poručio je Scott O'Neil, izvršni direktor Merlin Entertainmenta

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

Diversity, Unity, Equality!
Priloženi dokumenti:
Diversity.docx

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Diversity, Unity, Equality!
Autor: Anita Mikulandra, 23. 4. 2021.

Neravnopravnost spolova jedan je od najvažnijih ciljeva koji su Ujedinjeni narodi postavili kao jedan od važnih ishoda održivog razvoja, jer bez obzira koliko su razvijene zemlje, još uvijek svjedočimo rodnoj neravnopravnosti.

Fenomen zvan spol biološko je stanje pri rođenju i pripada samo njihovim fizičkim razlikama. Spol,

s druge strane, može se definirati kao očekivanje socijalne i kulturne uloge žena i muškaraca (Demirbilek, 2007: 13). Uloge i obrasci koje društvo dodjeljuje muškarcima i ženama započinju prije nego što se muškarci i žene rode smještanjem pojedinaca u socijalne obrasce. Društvo različito očekuje od muškaraca i žena. Spol skreće pozornost na razlike između muškaraca i žena i na očekivanja koja nose uloge „ženstvenosti“ i „muškosti“. Stoga se u svijetu javlja veliki jaz nejednakosti između muškarca i žene.  

Otprilike dvije trećine nepismenih ljudi na svijetu su žene. Prema objavljenom izvješću UNESCO-a 2016. godine 63 milijuna djevojčica u 200 zemalja svijeta ne može pohađati školu. Prema podacima  Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu, Turska je jedna od zemalja kojima prijeti nemogućnost da provede svoju rodnu ravnopravnost u osnovnom i srednjem obrazovanju do 2015. (UNESCO, 2006). Nejednakost iskusno se očituje ne samo u obrazovanju već i u zdravstvu i gospodarstvu. 70% od 3,1 milijarde siromašnih ljudi koji danas žive u svijetu su žene. Podaci Međunarodne organizacije rada pokazuju da iako žene čine 40% zaposlenja širom svijeta, 60% siromašnih koji rade su žene (Doğan, 2014). Vrlo je važno da što ranije započnemo obrazovanje za ravnopravnost spolova. Istraživanja pokazuju da se pojam spola u djeca javlja između tri i sedam godina. Tijekom ove rane faze djeca formiraju razumijevanje rodne norme, identitet i stereotipe. Do ove dobi također stječu snažne rodne pristranosti, poput muških i ženskih poslova . Naš projekt je inovativan jer podučava o  ravnopravnosti spolova već  malu djecu. Projekt će se provoditi na ukupno 650 učenika u dobi od 6-12 godina iz pet škola partnera iz Španjolske, Turske, Grčke ,Portugala i Poljske.

Naša glavna motivacija bila je stvoriti jednake mogućnosti za oba spola i smanjiti rodnu razliku stvaranjem  praktičnog vodiča za nastavnike, koristeći se rezultatima i aktivnostima ovog projekta. Imali smo čast i zadovoljstvo da nam je podrška u provedbi ovog projekta Agencija za mobilnost i programe EU te nam je pružila financijsku potporu u provedbi ovog projekta .

                                                                                                                     Danijela Šajtar






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju