preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
21.11.2024. 13:58
Star Wars Outlaws u potpunosti ukida prisilne, nepraštajuće sekcije prikradanja
U svrhu poboljšanja igrivosti, Ubisoft je odlučio poslušati jedan od zahtjeva igrača i ukloniti prikradanje kao jedinu opciju rješavanja određenih scenarija u Star Wars Outlaws

20.11.2024. 22:41
Minecraft se uskoro seli u stvarni svijet
,,Oživljavanje Minecrafta bit će čisti užitak. Ovo je tek početak, naši su planovi izrazito ambiciozni", poručio je Scott O'Neil, izvršni direktor Merlin Entertainmenta

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

Dan sigurnijeg interneta
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Prihvaćanje AI u osnovnom obrazovanju: Vodič za učitelje
Autor: Anita Mikulandra, 2. 11. 2024.

Kako tehnologija nastavlja napredovati brzim tempom, umjetna inteligencija (AI) postaje sve više integrirana u različite aspekte naših života, uključujući obrazovanje. Za učitelje u osnovnoj školi koji pohađaju tečajeve poput Erasmus programa, razumijevanje implikacija AI u učionici može biti transformativno, kako za nastavu, tako i za poboljšanje iskustava učenje učenika.

Razumijevanje AI i njenih primjena u obrazovanju

Umjetna inteligencija odnosi se na sposobnost strojeva da obavljaju zadatke koji obično zahtijevaju ljudsku inteligenciju. To uključuje učenje, rasuđivanje, rješavanje problema i razumijevanje jezika. U kontekstu obrazovanja, AI može poprimiti mnoge oblike, poput inteligentnih sustava podučavanja, automatiziranih alata za ocjenjivanje i personaliziranih okruženja za učenje.

Prednosti AI u učionici

  1. Personalizirano učenje: AI može analizirati obrasce učenja učenika i prilagoditi obrazovni sadržaj kako bi zadovoljio individualne potrebe. Ova personalizacija pomaže osigurati da svaki učenik napreduje vlastitim tempom, učinkovito se suočavajući sa svojim snagama i slabostima.
  2. Poboljšano angažiranje: Interaktivni AI alati mogu učiniti učenje zanimljivijim. Igre i simulacije pokretane AI-jem mogu zadovoljiti različite stilove učenja i motivirati učenike da aktivno sudjeluju u svom obrazovanju.
  3. Administrativna potpora: AI može automatizirati administrativne zadatke poput ocjenjivanja i evidencije prisutnosti, omogućavajući učiteljima da se više fokusiraju na podučavanje i podršku učenicima. To može dovesti do značajnijih interakcija u učionici.
  4. Uvidi temeljem podataka: Škole mogu koristiti AI za prikupljanje i analizu podataka o učeničkom uspjehu, pomažući edukatorima da identificiraju trendove i donose informirane odluke o strategijama podučavanja i raspodjeli resursa.

Izazovi i razmatranja

Iako su prednosti AI u obrazovanju značajne, također je važno razmotriti moguće izazove:

  1. Pristupačnost i jednakost: Neće svi učenici imati jednake mogućnosti pristupa AI alatima i resursima, što može dovesti do jaza u obrazovanju. Učitelji trebaju biti svjesni ovih razlika i nastojati pružiti jednake prilike za sve učenike.
  2. Privatnost podataka: Korištenje AI u obrazovanju uključuje prikupljanje i analizu podataka o učenicima. Ključno je osigurati da se ovi podaci upravljaju odgovorno i etički, štiteći privatnost učenika.
  3. Obuka učitelja: Da bi AI bio učinkovito integriran u učionicu, učitelji trebaju odgovarajuću obuku o korištenju ovih alata. Kontinuirana profesionalna razvojna podrška je od vitalnog značaja kako bi se edukatori osjećali sigurno i kompetentno u korištenju AI tehnologija.

Strategije za integraciju AI u učionicu

  1. Započnite polako: Počnite s integracijom jednog ili dva AI alata u svoj postojeći kurikulum. To može biti jednostavna obrazovna platforma ili edukativna igra koja koristi AI za pružanje prilagođene povratne informacije.
  2. Surađujte s kolegama: Dijelite iskustva i uvide s kolegama učiteljima koji također istražuju AI u svojim učionicama. Suradnja potiče okruženje zajedničkog učenja i može dovesti do inovativnih nastavnih praksi.
  3. Fokusirajte se na kritičko razmišljanje: Koristite AI alate kako biste potaknuli učenike na kritičko razmišljanje o informacijama na koje naiđu. Podučavajte ih da preispitaju izvore, razumiju algoritme i analitički razmišljaju o ishodima AI-a.
  4. Uključite učenike u proces:

Angažirajte učenike u raspravama o AI-u i njegovom utjecaju na njihovo učenje. Potaknite ih da istraže kako AI funkcionira i njegove primjene izvan učionice, potičući znatiželju i dublje razumijevanje.

Zaključak

Kako učitelji osnovnih škola započinju svoje putovanje u integraciji AI u obrazovanje kroz programe poput Erasmusa, bitno je pristupiti ovoj tehnologiji s entuzijazmom, ali i oprezom. Iskorištavanjem potencijala AI-a, a istovremeno svjesni njegovih izazova, edukatori mogu stvoriti angažiranije, učinkovitije i pravednije okruženje za učenje za svoje učenike. Prihvaćanje AI-a nije samo korištenje novih alata; radi se o oblikovanju budućnosti obrazovanja i njegovom njegovanju generacije učenika spremnih za izazove koji su pred njima.

Danijela Šajtar

 




Priloženi dokumenti:
Prihvacanje_AI_u_osnovnom_obrazovanju.docx (28.38 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju