preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Srpanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
16.07.2024. 21:06
The Witcher 4 je u najnaprednijem stadiju razvoja od svih novih igara CD Projekta
Ekipa CD Projekta radi na nekoliko novih naslova koje nećemo zaigrati uskoro, iako ističu da su najdalje došli s Polarisom, odnosno četvrtim nastavkom popularnog RPG serijala The Witcher

15.07.2024. 19:12
Najavljen ,,Action Game Maker", alat za developere videoigara koji nemaju pojma o programiranju!
,,Action Game Maker", (navodno) pristupačan alat za izradu 2D akcijskih igara japanskog developera Gotcha Gotcha Gamesa, na Steam i Nintendo Switch trebao bi stići već sljedeće godine

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

Korisni sadržaji za roditelje
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Nakon polaska u prvi, polazak u peti razred za đaka je najstresniji
Autor: Anita Mikulandra, 14. 10. 2015.

Nakon polaska u prvi razred polazak u peti za osnovnoškolca je najstresnije razdoblje.

Razlog tome je što se za učenika stvari temeljito mijenjaju.

Više pod opširnije...


I dok prva četiri razreda djeca provode pod nadzorom učitelja ili učiteljica koji ih jako dobro poznaju te im prilagođavaju tempo rada u petom razredu učitelja zamjenjuje razrednik, dok predmetni nastavnici (koji imaju svaki svoje zahtjeve) samostalno izvode nastavu iz svojih predmeta i stvaraju odnose spram učenika. Osim toga, učenici imaju više obaveza, a manje vremena za igru.

Postoje učenici, ali i roditelji koji se teže snađu u novonastaloj situaciji. Neki učenici prijelaz shvate kao slobodu ne shvaćajući pritom odgovornost koja je velika. Još veći problem nastaje ako se i roditelji počnu tako ponašati. Mnogi misle kako je škola isključivo briga učitelja i djeteta.

Najveće teškoće kod prelaska u peti razred možemo očekivati kod one djece koja slabije čitaju, kojima je potrebna stalna pomoć u učenju, koja imaju slabije ili slabe razvijene radne navike i koja nisu automatizirala računske operacije.

Uz sve navedene probleme moramo imati na umu da je i to vrijeme ulaska u pubertet djeteta što još čini ovaj period delikatnijim.

Kako bi što uspješnije savladali ovaj period, roditelji bi trebali imati na umu da je komunikacija osnova svih odnosa i prevencija mogućih nesporazuma.

Pozitivan stav roditelja prema školi u velikoj mjeri utječe na djetetovu motivaciju i uspjeh u učenju. Roditelji bi uvijek trebali biti spremni pomoći djetetu, saslušati ga i razumjeti te redovito i dosljedno ga kontrolirati, kontaktirati redovito sa školom kako bi na vrijeme reagirali ako bude potrebna pomoć.

Za Večernji list napisala Martina Eljuga, psihologinja OŠ Izidor Kršnjavi iz Zagreba.



Izvor: www.vecernji.hr


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju