https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
ŠKOLSKI PROJEKT: ''Hrabro u peti razred''
Odgojno-obrazovni ishodi:
Olakšati učenicima 4. razreda prelazak u 5. razred, bolja integracija i prilagodba učenika. Razvijanje pozitivnog stava učenika prema prijelazu u predmetnu nastavu, jačanje svijesti o važnosti prihvaćanja novih vršnjaka u razrednoj zajednici, sudjelovati u izgradnji zajedništva i dobrom ozračju u razredu.
Upoznavanje učenika 4. razreda s budućim predmetnim učiteljima.
Prezentacija novih nastavnih predmeta (Povijest, Geografija, Tehnička kultura itd.).
Upoznavanje novog školskog prostora (matična škola -učionice za predmetnu nastavu, školska knjižnica, školska dvorana). Druženje s vršnjacima iz područnih škola.
Ojačati suradnju učitelja razredne i predmetne nastave kroz nekoliko zajedničkih sastanaka tijekom šk. godine. Zajednička izrada inicijalnih testova za 5. razred.
Upoznati roditelje s promjenama pri prijelazu u predmetnu nastavu (kabinetska nastava, više učitelja, opsežnije nastavno gradivo, različiti kriteriji vrednovanja, slabije ocjene u 1. polugodištu), pružiti savjete što je važno za uspjeh u 5. razredu.
Namjena projekta:
Priprema učenika i roditelja za drugi ciklus osnovnoškolskog obrazovanja.
Uspješna i sretna integracija učenika u 5. razred, zadovoljni
roditelji i učitelji.
Nositelji projekta:
Marina Uher, prof. - koordinatorica projekta.
Učiteljice 4. razreda
Učitelji/ice predmetne nastave
Stručni suradnici
Način realizacije projekta:
Pedagoške radionice na satu razrednog odjela i dolazak učenika 5. razreda na isti, nastavni sati određenih predmeta (sudjelovanje učitelja PN), integrirani nastavni dan u matičnoj školi, predavanja za roditelje.
Vremenik aktivnosti projekta:
Školska godina 2020./2021.
Način vrednovanja i način korištenja rezultata:
Svaka provedena aktivnost evaluirati će se putem upitnika (učenici, učitelji, roditelji).
Dogovaranje zajedničkih aktivnosti te nastavak rada na integraciji učenika u 5. razred te potencijalno proširiti projekt i na 3. razred.