preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
21.11.2024. 13:58
Star Wars Outlaws u potpunosti ukida prisilne, nepraštajuće sekcije prikradanja
U svrhu poboljšanja igrivosti, Ubisoft je odlučio poslušati jedan od zahtjeva igrača i ukloniti prikradanje kao jedinu opciju rješavanja određenih scenarija u Star Wars Outlaws

20.11.2024. 22:41
Minecraft se uskoro seli u stvarni svijet
,,Oživljavanje Minecrafta bit će čisti užitak. Ovo je tek početak, naši su planovi izrazito ambiciozni", poručio je Scott O'Neil, izvršni direktor Merlin Entertainmenta

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
eTwinning projekt "Webučionica 4.0" ostvaren u 1.b razredu
Autor: Anita Mikulandra, 2. 6. 2024.

U projektu „Webučionica 4.0“ sudjelujemo prvu godinu. To je projekt stjecanja digitalnih znanja i vještina uz niz webinara formiranih u obliku korak po korak pristupa. Krajnji cilj je razvoj digitalnih vještina kod učitelja i učenika. U sklopu Webučionice ostvarivalla su se i duža stručna tematska usavršavanja u kojima je sudjelovala učiteljica. Cilj projekta je poticati učitelje i učenike na razvoj informatičko - komunikacijskih kompetencija, komunikaciju na materinskom jeziku, učiti ih kako učiti, razvijati socijalne i građanske kompetencije, razvijati poduzetnost i inicijativnost. Zadatak za sve projektne partnere je bio da tijekom godine ostvare 5 digitalnih aktivnosti koje potiču digitalne vještine kod učenika. Očekivani završni cilj projekta je da učenici budu osposobljeni sami stvarati određeni digitalni sadržaj i da znaju svoj proizvod predstaviti drugim partnerima u projektu. Učenici su trebali posebno obilježiti Dan sigurnijeg interneta kao osnovicu pravilnog korištenja digitalnih sadržaja i prisustva na mreži. Komunikacija između partnera odvijala se putem Padleta, videokonferencija te putem Facebook stranice projekta i Twinspace stranice na ESEP-u.

Tijekom godine koristili smo različite digitalne alate. U alatu Canvi izradili plakate, logotipe, videouratke za naše ovogodišnje projekte. Koristili smo Padlet ploču u nastavi. Izradili smo oblak riječi u Wordartu. Koristili smo Google fotografije za izradu filma u sklopu raznih projekata. Naučili smo koristiti aplikaciju PicColage za izradu kolaž fotografija, Learnning apps, Wordwall, Kahoot, Storyjumper, Bookcreator, Jigsawplanet, Digipad, QR kod, izrađivali smo evaluacije u Formsu… Sudjelovali smo i na međunarodnom natjecanju Dabar, kao i na CodeWeeku gdje smo upoznali Pixelart.

Dio naših aktivnosti pogledajte pod opširnije, a ostatak se nalazi na Twinspaceu projekta.

Učiteljica Anita Mikulandra






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju