preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
25.11.2024. 12:30
Nadogradnja Windowsa 11 ruši Ubisoftove igre
Nakon nadogradnje 24H2 za Windows 11, neke Ubisoftove igre se ruše zbog nepoznate greške

23.11.2024. 06:00
Path of Exile 2 ulazi u program ranog pristupa za dva tjedna
Akcijski RPG Path of Exile 2 će u svojoj finalnoj inačici biti dostupan besplatno (free-to-play), no igrači koji ga žele isprobati tijekom early accessa morat će izdvojiti 30 dolara za to zadovoljstvo

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
U & ME Buddies indeed!
Autor: Anita Mikulandra, 12. 3. 2024.

Društveni kurikulum prenosi vrijednosti, sustave vjerovanja i očekivanja ponašanja u školi. Jednako je važan kao i akademski kurikulum, ali je često "skriven" za djecu s poteškoćama u učenju. Kroz projekt ćemo pokušati pronaći neke učinkovite strategije za namjerno olakšavanje socijalne uključenosti u našem razredu i cijeloj školi. Budući da su inkluzivne škole mjesta gdje se uklanjaju obrazovne prepreke i učenici svih sposobnosti obrazuju se u razredima općeg obrazovanja. Dobrobit je važna i u školama zato što škole imaju ključnu ulogu u pružanju podrške učenicima u odabiru zdravog načina života i razumijevanju učinaka svojih izbora na njihovo zdravlje i dobrobit. Društvene i emocionalne vještine, znanja i ponašanja koje mladi ljudi uče u učionici pomažu im u izgradnji otpornosti i postavljaju obrazac kako će upravljati svojim fizičkim i mentalnim zdravljem tijekom života. Rješavanje problema dobrobiti učenika u školi počinje pomaganjem učenicima da osjete da su svi poznati i cijenjeni kao pojedinci, te da školski život za njih ima smisao i svrhu. To se može postići    kroz društvene aktivnosti na neformalne načine učenja i poučavanja.

Učiteljica Danijela Šajtar






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju