https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Društveni kurikulum prenosi vrijednosti, sustave vjerovanja i očekivanja ponašanja u školi. Jednako je važan kao i akademski kurikulum, ali je često "skriven" za djecu s poteškoćama u učenju. Kroz projekt ćemo pokušati pronaći neke učinkovite strategije za namjerno olakšavanje socijalne uključenosti u našem razredu i cijeloj školi. Budući da su inkluzivne škole mjesta gdje se uklanjaju obrazovne prepreke i učenici svih sposobnosti obrazuju se u razredima općeg obrazovanja. Dobrobit je važna i u školama zato što škole imaju ključnu ulogu u pružanju podrške učenicima u odabiru zdravog načina života i razumijevanju učinaka svojih izbora na njihovo zdravlje i dobrobit. Društvene i emocionalne vještine, znanja i ponašanja koje mladi ljudi uče u učionici pomažu im u izgradnji otpornosti i postavljaju obrazac kako će upravljati svojim fizičkim i mentalnim zdravljem tijekom života. Rješavanje problema dobrobiti učenika u školi počinje pomaganjem učenicima da osjete da su svi poznati i cijenjeni kao pojedinci, te da školski život za njih ima smisao i svrhu. To se može postići kroz društvene aktivnosti na neformalne načine učenja i poučavanja.
Učiteljica Danijela Šajtar