https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
100. dan škole Udruge Zvono projekt je koji se obilježava u brojnim europskim zemljama s namjerom ostvariti glavni cilj projekta, a on je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj/međunarodnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi kao dio eTwinning projekta. Dan je zamišljen kao vrijeme provedeno kroz igre i međupredmetne korelacije i aktivnosti. Ovaj zanimljivi projekt odvija se u organizaciji Udruge učitelja razredne nastave Zvono, ali i kao dio eTwinning projekta. Projekt je sljednik projekta 100. dan škole koji je za RH pokrenula Sandra Vuk. Voditeljice/autorice na eTwinning platformi su Valentina Angelkovska i Adrijana Leko.
9. veljače učenici 1.b razreda obilježili su 100. škole uz razne aktivnosti kroz nastavne predmete koje smo imali toga dana: Hrvatski jezik, Tjelesna i zdravstvena kultura i Matematika uz korelaciju sa Glazbenom i Likovnom kulturom. Na početku dana izradili smo krune koje smo nosili cijeli dan. Potom smo naučili himnu napisanu za taj 100. dan škole. Pjesmu je napisala i uglazbila Višnjica Šestak. Na satu Hrvatskog jezika na izrezana srca smo pisali 100 riječi naučenim slovima, koje smo zalijepili oblikujući jedno veliko srce. Rješavali smo na Matematici listić zbrajanja i oduzimanja do 10, tako da smo morali riješiti određene zadatke na crtežu slavljeničke torte i obojiti polja tj. rješenja određenom bojom. U paru smo se natjecali bacanjem kockice za igru „Čovječe ne ljuti se“ i bojanjem srca prema dobivenom broju na kockici. Pobjednik je bio onaj tko je prvi obojao sva srca tj. njih 100. Tjelesna i zdravstvena kultura nam je bila da izvedemo 100 vježbi (10 vježbi x 10 ponavljanja). Kada smo ih odradili stavili smo kvačicu za obavljenu vježbu. Od svojih tijela oblikovali smo brojku 100 povodom 100. dana škole. U Wordartu smo pisali riječi koje u sebi sadrže riječ STO, a na likovnom smo crtali sebe kako se zamišljamo kao stogodišnjake. Na kraju dana smo ispunili evaluaciju, podijelili slatkiše i diplome... Različitim aktivnostima obilježili smo Dan sigurnijeg interneta.
Kroz niz provedenih aktivnosti učenici su stekli kompetencije komuniciranja na materinjem jeziku, razvijali su projektno i tjelesno zdravstveno područje koje se integriralo kroz sve nastavne predmete. Kroz socijalna i građanska prava i dužnosti, kao dio zajednice, učenici su razvijali i osvijestili vlastitu kulturološku dimenziju. Koristili su se vođenim igrama i aktivnostima te tako osvijestili osobni i socijalni razvoj unutar zajednice.
Pod opširnije pogledajte nekoliko fotografija kako izgleda 100. dan škole, a ostatak aktivnosti nalazi se na Twinspaceu projekta Twinspace (etwinning.net).
Učiteljica Anita Mikulandra