preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Srpanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
15.07.2024. 19:12
Najavljen ,,Action Game Maker", alat za developere videoigara koji nemaju pojma o programiranju!
,,Action Game Maker", (navodno) pristupačan alat za izradu 2D akcijskih igara japanskog developera Gotcha Gotcha Gamesa, na Steam i Nintendo Switch trebao bi stići već sljedeće godine

12.07.2024. 08:02
Nintendo objavio prvi trailer za... nešto
Iako Nintendo nikada nije zazirao od nesvakidašnjeg marketinga, teaser trailer netom objavljen na službenom YouTube kanalu japanskog developera i izdavača u najmanju ruku je bizaran.

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Učenici 1.b razreda ostvarili su eTwinning projekt „Lektira bez papira 3"
Autor: Anita Mikulandra, 31. 5. 2024.

Učenici 1.b razreda uključili su se u zanimljiv projekt "Lektira bez papira 3". Projekt je namijenjen onima koji se žele odmaknuti od ustaljenog načina vođenja dnevnika čitanja i interpretirati lektiru na zanimljiviji način. Učenicima čitanje lektire često predstavlja napor što rezultira površnim razumijevanjem pročitanog. Stoga učenicima treba omogućiti neposredan rad na književnom djelu i istraživanje djela kroz kreativne aktivnosti kako bi se motivirali za čitanje. Cilj ovog projekta je razmjena inovativnih ideja i kreativnih aktivnosti s kojima bi iskustvo čitanja i razmišljanja o lektiri bilo dovoljno privlačno da joj se učenici požele ponovno vratiti. Projekt će se provoditi od 1. listopada do 1. lipnja u šk. godini 2023./2024.
Tijekom projekta bile su predviđene sljedeće etape:
1. Prijava u projekt
2. Provođenje kreativnih aktivnosti u interpretaciji lektire
3. Prikaz na Twinspace-u ostvarenih kreativno inovativnih aktivnosti uz fotografije i kratak opis aktivnosti
4. Valorizacija i evaluacija projekta.
Svaki učitelj/ica, sudionik projekta, osmišljava kreativne aktivnosti za učenike tijekom ili nakon čitanja lektire. Svoje ideje, učenička ostvarenja i rezultate rada trebali smo prikazati u najmanje 3 lektire. Zadatak je da sudionici projekta ostvarene aktivnosti postavljaju na svoju stranicu Twinspace-a te ih razmjenjuju s ostalim partnerima projekta. U radu ćemo međuostalim koristiti razne digitalne alate kako bi ostvarili suradnju među projektnim partnerima. U projektu smo čitali, prepričavali, ilustrirali, igrali kvizove znanja, gledali kazališnu predstavu, rješavali razne listiće, glumili, crtali dijelove priče, slagali redoslijed događaja...

Učiteljica Anita Mikulandra

Nekoliko fotografija pogledajte pod opširnije, a ostatak se nalazi na Twinspace stranici projekta.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju