https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 4.b razreda sudjelovali su u zanimljivom eTwinning projektu "Lektiru u ruke, čitajmo bez muke/Grab a book, let' read with ease". Cilj projekta je bio raznim kreativnim aktivnostima pobuditi kod učenika ljubav prema čitanju knjiga, a posebno lektirnih dijela. U projektu je sudjelovalo 12 učitelja iz Republike Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Srbije.
Lektiru smo trebali obraditi kroz predložene kreativne zadatke, slikati, zapisivati…
U projektu se nudilo 15 zanimljivih aktivnosti, a mo smo trebali odaberati 6 i uz pomoć njih obradite lektiru. Svaki partner je imao svoju stranicu u koju je postavljao svoje materijale, a postojala je stranica za svaki kreativni zadatak pa smo i tamo postavljali materijal koji je nastao obradom i na taj način smo ostvarivali suradnju s ostalim partnerima.
Naše aktivnosti bile su: Telegrafske basne učenici su trebali pročitati 5 basni i odabrati jednu koju će predstaviti u obliku stripa. Lektirno djelo Družba Pere Kvržice obradili smo u obliku lektirne vrećice. Lektirno djelo Snijeg u Splitu je obrađeno u obliku igre s pitanjima, umne mape ili pizza lektire prema vlastitom izboru. Kjel - crna labud ptica smo obradili u obliku lektirnog ormara, a kao stvaralački zadatak bio je izraditi strip ili osmisliti dramatizacije jednog dijela bajke. Stanari u slonu obradili smo tako da smo nakon pročitane lektire igrali igru vješala i kviz znanja u wordwallu, Regoča i Šumu Striborovu smo prezentirali u obliku umne mape i izradili smo igru u Wordwallu, a Pipi Dugu Čarapu smo imali u obliku plakata, a zatim smo oslikali naslovnicu knjige i stvarali vijesti Breaknews alatu.
Nekoliko naših aktivnosti možete pogledati pod opširnije, a ostatak na ESEP platformi.
Učiteljica Anita Mikulandra