preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Srpanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
15.07.2024. 19:12
Najavljen ,,Action Game Maker", alat za developere videoigara koji nemaju pojma o programiranju!
,,Action Game Maker", (navodno) pristupačan alat za izradu 2D akcijskih igara japanskog developera Gotcha Gotcha Gamesa, na Steam i Nintendo Switch trebao bi stići već sljedeće godine

12.07.2024. 08:02
Nintendo objavio prvi trailer za... nešto
Iako Nintendo nikada nije zazirao od nesvakidašnjeg marketinga, teaser trailer netom objavljen na službenom YouTube kanalu japanskog developera i izdavača u najmanju ruku je bizaran.

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ostvaren eTwinning projekt "Igram se i učim 3/I play and learn 3" u 4.b razredu
Autor: Anita Mikulandra, 8. 6. 2023.

Treću godinu učenici 4.b razreda sudjeluju u eTwinning projektu "Igram se i učim 3/I play and learn 3". Igra je najprirodnija dječja aktivnost, sastavni je dio života svakog pojedinca. Kroz igru djeca najbrže i najlakše uče, igra je izvor sreće, zabave i pomoć u učenju. Igra u nastavi učenike motivira za rad i pomaže im pri usvajanju sadržaja.  Ciljevi projekta je poticati učenike na međusobno upoznavanje i razvijanje prijateljstva i suradnju, poticati multidisciplinarnost u nastavi, razvijati sposobnosti učenja i komunikacije, kreativnost, istraživačke vještine, razmjenu informacija i virtualnu suradnju, poticati i razvijati: kompetencije u jezično-komunikacijskom području, matematičke vještine, suradničko učenje, socijalne vještine, tjelesno-zdravstveno područje, umjetničko područje, primjenu IKT u nastavi, komponente građanskog i ekološkog odgoja i obrazovanja.

Tijekom godine odradili smo različite aktivnosti. Obilježili smo Dan školske igre, igrali smo digitalne igre na satovima Hrvatskog jezika, Matematike, TZK - a,  Prirode i društva… igrali smo igre s pjevanjem, igre na otvorenom i u učionici promovirajući zdravlje i tjelesnu aktivnost. Obilježili smo Dan sigurnijeg interneta, sudjelovali smo u Codeweeku gdje smo se zabavili pixelartom, obilježili smo Dan učionice na otvorenom, igrali se na snijegu, sami smišljali igre, igrali su u vodi (na bazenu u ŠUP), obilježili smo 100. dan škole i igrajući se učili, igrali smo Potragu za blagom, u edukaciji "Da nas rijeke ne poplave" igrali smo igru i okušali se u kvizu znanja, sudjelovali smo na županijskom natjecanju u Graničaru...

Nekoliko naših aktivnosti pogledajte pod opširnije, a ostatak se nalazi na Twinspace stranici projekta.

Učiteljica Anita Mikulandra






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju