https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 4.b razreda uključili su se u zanimljiv projekt "Holly Jolly Holiday!" koji ukazuje na važnost božićne tradicije u europskim zemljama. Projekt je usmjeren na kulturnu orijentaciju i razvoj jezika. Učenici su naučili božićnu tradiciju u drugim europskim zemljama, ali i poboljšali svoje znanje engleskog jezika. U projektu je sudjelovalo 10 projektnih partnera iz Europe. Učenici su radili u međunarodnim grupama kako bi učili od svojih vršnjaka o njihovim božićnim običajima, razlikama u kulturnim tradicijama članova projekta istodobno njegujući poštovanje, prihvaćanje i uvažavanje velike raznolikosti kultura u Europi.
Projekt je bio usmjeren na kulturnu orijentaciju i razvoj jezika, učenici su ovim projektom mogli poboljšati svoje jezične i ICT vještine te su surađivali u međunarodnim timovima.
Ciljevi projekta bili su: doprinos svijesti učenika o raznolikosti kultura, suradnja između europskih škola, upoznavanje božićne tradicije zemalja Europe, razvijanje kreativnosti učenika, integracija razreda, poticanje naših učenika na komunikaciju na engleskom jeziku i vježbanje komunikacijskih vještina, pružanje mogućnosti našim studentima da vježbaju svoje vještine pisanja, učiniti učenje jezika zabavnijim i smislenijim za naše učenike, razvijanje znanja engleskog jezika, razvijanje ICT vještina, doprinos zajedničkoj građanskoj kulturi Europe, poštivanje i prihvaćanje različitosti među različitim zemljama koje sudjeluju u projektu.
Projekt "Holly Jolly Holiday!" počeo je u studenom 2022. Kreirali smo Facebook grupu na kojoj smo prezentirali rezultate našeg rada. Izradili smo: plakat i logo projekta, odabrali smo najbolji logo, učenici su u grupama izradili božićne rječnike i učili božićni vokabular svog i ostalih europskih jezika zemalja partnera, pjevali smo božićne pjesme, izrađivali ukrase, predstavili svoju božićnu kuhinju, običaje, igrali online igrice i kviz o sigurnosti na internetu i božićnim običajima europskih zemalja, , izradili smo božićne čestitke i razmijenili božićne čestitke između europskih zemalja, snimili smo božićnu čestitku projektnim partnerima, razmijenili božićne fotografije našeg mjesta, napisali smo zajedničku priču o Hollyku, zajedno smo ukrasili naše božićno drvce u Canvi, posjetili smo Kuću Djeda Mraza te izložbu starih božićnih čestitki u Centru za kulturu grada Čazme, pisali smo pismo Djedu Božićnjaku. Učenici i nastavnici susreli su se online (online susreti između europskih zemalja). Izradili smo nekoliko zajedničkih e -knjiga (logo, božićna drvca, božićni rječnik, božićne video čestitke, božićne čestitke koje smo slali i primili, e – knjiga naše zajedničke priče). Na kraju smo napravili evaluaciju projekta (objectives rubric) koja je ocijenjena odličnim ocjenama i učenicima se svidio ovakav način rada. Naše aktivnosti nalaze se na Facebook stranici projekta, Twinspaceu projekta.
Učiteljica Anita Mikulandra
Nekoliko fotografija pogledajte pod opširnije…