preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
25.11.2024. 12:30
Nadogradnja Windowsa 11 ruši Ubisoftove igre
Nakon nadogradnje 24H2 za Windows 11, neke Ubisoftove igre se ruše zbog nepoznate greške

23.11.2024. 06:00
Path of Exile 2 ulazi u program ranog pristupa za dva tjedna
Akcijski RPG Path of Exile 2 će u svojoj finalnoj inačici biti dostupan besplatno (free-to-play), no igrači koji ga žele isprobati tijekom early accessa morat će izdvojiti 30 dolara za to zadovoljstvo

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
GREEN CHALLENGE!
Autor: Anita Mikulandra, 31. 5. 2022.

Naše znanje i razumijevanje klimatskih promjena i njihovih uzroka i učinaka na svijet prirode još uvijek se razvija, ali sada postoji jasan konsenzus unutar znanstvene zajednice da su klimatske promjene stvarne. Promjene se događaju brzinom koja premašuje one iz povijesti, a ljudske emisije ugljika u atmosferu pridonose ovoj ubrzanoj stopi globalnih klimatskih promjena. To je najveća ekološka kriza našeg vremena. To prijeti budućnosti planete o kojoj ovisimo za naš opstanak i mi smo posljednja generacija koja može učiniti nešto po tom pitanju. Naši neodrživi stilovi života kao i ekonomski i proizvodni modeli toliko su duboko ukorijenjeni u naše živote da se čini gotovo nemoguće ih promijeniti. Međutim, ova transformacija je jedina šansa koju imamo ako želimo spasiti naš planet. Kao učitelji, čvrsto vjerujemo da naši učenici moraju biti povezani s globalnim pokretom ljudi koji su odlučni promijeniti svijet. Stoga smo kroz ovaj projekt na zanimljiv i veseo način djeci približili potrebu

Naši učenici su stekli nove poglede na život. Vidjeli su koliko je moguće da doprinose spašavanju svijeta; shvatili su da ćemo na taj način biti zdraviji, sretniji i sigurniji. Učenici su učili o problemima vezanim uz okoliš i te kako zaštiti okoliš. Poticali smo učenike na interakciju u L2 i suradnju sa stranim partnerima radi postizanja zajedničkog cilja. Razvijali smo maštu i kreativnost učenika te podizali svijest o svakodnevnoj upotrebi energije/vode i potencijalnoj uštedi. Provedbom ovog projekta kroz interdisciplinarnu prizmu projekt će izazvati mnogo više volje kod učenika i roditelja za primjenom stečenih znanja i vještina. Učenici su razvijali svoje jezične vještine i poboljšali svoje digitalne kompetencije.

Projekt se tematski u potpunosti uklapa u nastavni kurikulum u šestom razredu te smo kroz provedbu ovoga projekta razvijali sve djelatnosti vezane uz ishode engleskog jezika. Učenici su razvijali djelatnosti razumijevanja pročitanoga i slušanja ,govorenje i pisanje putem prezentiranja svojih uradaka učenicima van projekta. Potaknuli smo kod učenika osjećaj za europskog građanina. Prezentiranje učenicima koji nisu dio projekta koristili smo u svrhu diseminacije projekta. Povećali smo osobnu svijest o prirodnim katastrofama kao posljedicama klimatskih promjena i poduzeti mjere protiv njih. Osim navedenog razvijali smo i međupredmetne teme našega kurikuluma gdje smo posebno težište stavili na održivi razvoj i razvoj digitalnih kompetencija. Razvili smo sposobnost naših učenika da izražavaju svoje osjećaje i izrađuju originalne proizvode. Razvijali smo empatiju i komunikacijske vještine naših učenika. Pazili smo da učenici učinkovito koriste kako materinji jezik tako i engleski. Omogućili smo djeci komunikaciju s građanima drugih zemalja i omogućili kako bi povećali primjenu sposobnosti razgovora na stranom jeziku. Poboljšali smo kritičko mišljenje učenika i njihove vještine u rješavanja problema kroz učinkovito korištenje web 2.0 alata.

Učenici su koristili vlastite slike ili slike sa stranica koje dopuštaju uporabu njihovih fotografija u komercijalnu ili obrazovnu svrhu. Učenici su promovirali ljepote svojih gradova, prirodne i povijesne znamenitosti. Učenici su naučili kako od nekoliko rečenica napraviti cijelu priču te kao je tek malo dovoljno da ispadne nešto veliko i kvalitetno. Posebno smo ponosni na naše učenike koji su uspjeli napraviti videa od njihovih uradaka: kalendar za 2022. , Zatim pregled rada tijekom našega projekta. Uz veliko trud i rad savladali su dizajniranje logotipa i plakata. Uz igru i veselu zabavu naučili su kako učiniti naš svijet boljim mjestom za život.
 

Danijela Šajtar






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju