https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Naše znanje i razumijevanje klimatskih promjena i njihovih uzroka i učinaka na svijet prirode još uvijek se razvija, ali sada postoji jasan konsenzus unutar znanstvene zajednice da su klimatske promjene stvarne. Promjene se događaju brzinom koja premašuje one iz povijesti, a ljudske emisije ugljika u atmosferu pridonose ovoj ubrzanoj stopi globalnih klimatskih promjena. To je najveća ekološka kriza našeg vremena. To prijeti budućnosti planete o kojoj ovisimo za naš opstanak i mi smo posljednja generacija koja može učiniti nešto po tom pitanju. Naši neodrživi stilovi života kao i ekonomski i proizvodni modeli toliko su duboko ukorijenjeni u naše živote da se čini gotovo nemoguće ih promijeniti. Međutim, ova transformacija je jedina šansa koju imamo ako želimo spasiti naš planet. Kao učitelji, čvrsto vjerujemo da naši učenici moraju biti povezani s globalnim pokretom ljudi koji su odlučni promijeniti svijet. Stoga smo kroz ovaj projekt na zanimljiv i veseo način djeci približili potrebu
Naši učenici su stekli nove poglede na život. Vidjeli su koliko je moguće da doprinose spašavanju svijeta; shvatili su da ćemo na taj način biti zdraviji, sretniji i sigurniji. Učenici su učili o problemima vezanim uz okoliš i te kako zaštiti okoliš. Poticali smo učenike na interakciju u L2 i suradnju sa stranim partnerima radi postizanja zajedničkog cilja. Razvijali smo maštu i kreativnost učenika te podizali svijest o svakodnevnoj upotrebi energije/vode i potencijalnoj uštedi. Provedbom ovog projekta kroz interdisciplinarnu prizmu projekt će izazvati mnogo više volje kod učenika i roditelja za primjenom stečenih znanja i vještina. Učenici su razvijali svoje jezične vještine i poboljšali svoje digitalne kompetencije.
Projekt se tematski u potpunosti uklapa u nastavni kurikulum u šestom razredu te smo kroz provedbu ovoga projekta razvijali sve djelatnosti vezane uz ishode engleskog jezika. Učenici su razvijali djelatnosti razumijevanja pročitanoga i slušanja ,govorenje i pisanje putem prezentiranja svojih uradaka učenicima van projekta. Potaknuli smo kod učenika osjećaj za europskog građanina. Prezentiranje učenicima koji nisu dio projekta koristili smo u svrhu diseminacije projekta. Povećali smo osobnu svijest o prirodnim katastrofama kao posljedicama klimatskih promjena i poduzeti mjere protiv njih. Osim navedenog razvijali smo i međupredmetne teme našega kurikuluma gdje smo posebno težište stavili na održivi razvoj i razvoj digitalnih kompetencija. Razvili smo sposobnost naših učenika da izražavaju svoje osjećaje i izrađuju originalne proizvode. Razvijali smo empatiju i komunikacijske vještine naših učenika. Pazili smo da učenici učinkovito koriste kako materinji jezik tako i engleski. Omogućili smo djeci komunikaciju s građanima drugih zemalja i omogućili kako bi povećali primjenu sposobnosti razgovora na stranom jeziku. Poboljšali smo kritičko mišljenje učenika i njihove vještine u rješavanja problema kroz učinkovito korištenje web 2.0 alata.
Učenici su koristili vlastite slike ili slike sa stranica koje dopuštaju uporabu njihovih fotografija u komercijalnu ili obrazovnu svrhu. Učenici su promovirali ljepote svojih gradova, prirodne i povijesne znamenitosti. Učenici su naučili kako od nekoliko rečenica napraviti cijelu priču te kao je tek malo dovoljno da ispadne nešto veliko i kvalitetno. Posebno smo ponosni na naše učenike koji su uspjeli napraviti videa od njihovih uradaka: kalendar za 2022. , Zatim pregled rada tijekom našega projekta. Uz veliko trud i rad savladali su dizajniranje logotipa i plakata. Uz igru i veselu zabavu naučili su kako učiniti naš svijet boljim mjestom za život.
Danijela Šajtar