preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
21.11.2024. 13:58
Star Wars Outlaws u potpunosti ukida prisilne, nepraštajuće sekcije prikradanja
U svrhu poboljšanja igrivosti, Ubisoft je odlučio poslušati jedan od zahtjeva igrača i ukloniti prikradanje kao jedinu opciju rješavanja određenih scenarija u Star Wars Outlaws

20.11.2024. 22:41
Minecraft se uskoro seli u stvarni svijet
,,Oživljavanje Minecrafta bit će čisti užitak. Ovo je tek početak, naši su planovi izrazito ambiciozni", poručio je Scott O'Neil, izvršni direktor Merlin Entertainmenta

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
WORLD GLOBALLY OURS
Autor: Anita Mikulandra, 28. 5. 2022.

Naš prvi razlog za stvaranje ovog projekta je podizanje svijesti naših učenika o pitanjima zaštite okoliša. Naš drugi cilj je biti interdisciplinaran. Dakle, jezik smo koristili kao alat, a naš glavni cilj je surađivati s drugim disciplinama poput znanosti, matematike, društvenih studija, umjetnosti, ICT-a. Ovaj projekt je osmišljen kako bi učenici od najranije dobi osvijestili o suši, klimatskim promjenama i očuvanju vode. Kroz ovaj projekt učenici su učili kroz igru, pjesmu i smijeh.

Naši učenici su stekli nove poglede na život. Vidjeli su koliko je moguće da doprinose spašavanju svijeta; shvatili su da ćemo na taj način biti zdraviji, sretniji i sigurniji. Provedbom ovog projekta kroz interdisciplinarnu prizmu projekt će izazvati mnogo više volje kod učenika i roditelja za primjenom stečenih znanja i vještina. Učenici su razvijali svoje jezične vještine i poboljšali svoje digitalne kompetencije. Naučili su surađivati u timovima, zabavljali su se te stekli nova prijateljstva. Na ovaj način oni su naučili prepoznavati i poštivati različite kulture. Zbog toga smo radili u malim grupama, uglavnom kod njihove kuće kako bi proveli više vremena u zajedničkom radu te na taj način razvijali njihove timske sposobnosti. Za istraživanje teme koju smo obrađivali koristili su sadržaje na internetu te su ih kasnije uključili u njihove radove kroz različite zadatke. Učenici i učitelji su uživali u provedbi ovoga projekta. U projekt je bilo uključen taman dovoljan broj partnera da nas ne bude premalo, niti previše. Sve smo vrlo brzo dogovorili. Najviše se ponosimo suradnjom učenika i njihovim zajedničkim video-sastancima. Učitelji su video-sastanke koristili za diseminaciju i dogovore. Rezultat projekta su neka nova prijateljstva koja bi u budućnosti mogla rezultirati Erasmus+ projektima. Naš konačni proizvod je kalendar za naš BUDUĆI SVIJET. Svijet kakav želimo da bude. Učenici sudionici su slikali, a učitelji su odabrali 12 najboljih slika za izlaganje u našem KALENDARU 2023. Kalendar smo podijelili na Facebook stranici, Twitteru i web stranicama škola kako bi se koristio globalno.

Učenici su također :

- otkrili svoje interese i sposobnosti.

- razvijali ekološka znanja. -uočili okolne ljepote, istraživanje prirode, stvaranje ljubavi prema prirodi.

-shvatili su važnost recikliranja koja im omogućava da dizajniraju nove proizvode.

- učenici su naučili koje je značenje borbe za očuvanje prirode.

Posebno smo ponosni na njihov zajednički rad u timovima. Učenici su napisali:

- pjesmu posvećenu očuvanju prirode

- digitalnu priču o maloj kapljici koja putuje svijetom

Učenici su radili uglavnom kroz neformalne oblike rada i učenja jer smatramo da je iskustveno učenje najvrjednije učenje.

Danijela Šajtar






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju