https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 3.b razreda uključili su se u eTwinning projekt „One Only Earth“ koji ima cilj potaknuti učenike da podijele svoje snove o zdravijem i održivijem planetu. Svjetski dan zaštite okoliša glavno je sredstvo UN-a za poticanje svjetske svijesti i djelovanja za okoliš. To je godišnji događaj 5. lipnja koji ima za cilj biti najveći svjetski dan pozitivnog djelovanja na okoliš. Projekt “ One Only Earth ” ima za cilj širenje svijesti o našem okolišu te razlikama i sličnostima okoliša u europskim zemljama u projektu.
Cilj projekta je potaknuti učenike da dijele svoje ideje o zaštiti okoliša i podižu svijest o ovom globalnom problemu. Također projekt ima za cilj proširiti svijest o očuvanju okoliša i potaknuti naše učenike da poduzmu akciju i učine nešto kako bi pomogli Zemlji; počinje individualnim djelovanjem koje vodi kolektivnoj moći. Također se potiče suradnja između europskih škola, poštivanje i prihvaćanje ekološke raznolikosti među različitim zemljama koje sudjeluju u projektu, poticanje učenike da poduzmu eko akciju i učine nešto kako bi pomogli našem okolišu, razvijanje kreativnosti učenika, integracije razreda, razvijanje IKT vještina, razvijanje znanja engleskog jezika, poticanje naših učenika na komunikaciju na engleskom jeziku i vježbanje komunikacijskih vještina, pružanje mogućnosti našim učenicima da vježbaju svoje vještine pisanja.
Aktivnosti koje smo provodili bile su: online sastanak nastavnika (3. svibnja) predstavljanje partnera i projekta, upoznavanje s pravilima projekta, izrada loga projekta i sudjelovanje u natječaju (odabir najljepšeg loga), promatranje europskih krajolika, izrada suradničkog postera na temu Reduce, Reuse and Recycle (provodi se u međunarodnim grupama), igranje online igrica, stvaranje suradnička pjesma “Jedna Zemlja”, prikupljanje vijesti iz časopisa o pitanjima okoliša, na kraju projekta napraviti evaluacija projekta – upitnik za učenike, roditelje i učitelje. Partneri su zajedno radili na prijedlozima zadataka i aktivnosti u različitim digitalnim alatima (Learnning apps, ChatterKid apps, Canva, Padlet, Jingsawpuzzle, Genially...). Pet glavnih aktivnosti projekta provodit će se tjedno od 1. svibnja do 17. lipnja. Učenici će raditi u grupama u svojim učionicama i međunarodnim grupama.
Dio naših aktivnosti pogledajte pod opširnije, a ostatak se nalazi na Twinspaceu projekta.
Učiteljica Anita Mikulandra