https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U učenici 3.b razreda sudjeluju u eTwinning projektu „Igrom do znanja i zabave 2„. Uvođenjem igre u nastavni proces želi se ostvariti dinamična i zanimljivija nastava koja potiče interes učenika i razvoj vještina 21.stoljeća. Cilj je potaknuti učenike na samostalno istraživanje, razmišljanje, rješavanje problema I naučiti ih kako učiti. Kroz igru učenici će razvijati kreativnost i ostvariti svoje osobne potencijale te motiviranije ostvarivati sve planirane ishode nastave. Prezentiranjem svojih igara ostalim učenicima škola partnera na eTwinning platformi učenici će razvijati komunikacijske i digitalne kompetencije, suradnju i poduzetnost. Cilj nam je igru implementirati u nastavu. Putem video konferencija i eTwinninga, učenici će prezentirat i razmjenjivati ideje i stvarati nova prijateljstva s učenicima iz partnerskih škola. Kroz igru razvijat će socijalne vještine, prihvatljivo ponašanje, samopouzdanje i pozitivnu sliku o sebi. Kompetencije koje se razvijaju projektom su: komunikacija na materinskom jeziku, komunikacija na stranom jeziku, digitalna kompetencija, inicijativnost i poduzetnost, matematička i kompetencije u tehnologiji, učiti kako učiti, socijalna i građanska kompetencija, kulturna svijest i izražavanje te virtualno putovanje pri čemu će učenici kroz igru spoznavati o reljefu i znamenitostima krajeva sudionika projekta. Svaki mjesec tijekom rada na projektu fokusi će biti na drugačijem tipu igre u nastavi. Tijekom godine odradili smo različite aktivnosti. Obilježili smo HOD, Dan školske igre, Codeweek... Tražili smo parove neobičnih riječi, igrali smo digitalne igre na satovima Hrvatskog jezika, Matematike, Prirode i društva… igrali smo igre s pjevanjem, dramske igre, igre na otvorenom i u učionici ... Obilježili smo Dan sigurnijeg interneta, sudjelovali smo u Codeweeku gdje smo se zabavili pixelartom crtajući biljke i životinje. Sudjelovali smo u zanimljivoj aktivnosti u timovima „Pokvareni telefon!, imali smo videokonferenciju s partnerima…
Nekoliko naših aktivnosti pogledajte pod opširnije, a ostatak se nalazi na Twinspace stranici projekta.
Učiteljica Anita Mikulandra