preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
21.11.2024. 13:58
Star Wars Outlaws u potpunosti ukida prisilne, nepraštajuće sekcije prikradanja
U svrhu poboljšanja igrivosti, Ubisoft je odlučio poslušati jedan od zahtjeva igrača i ukloniti prikradanje kao jedinu opciju rješavanja određenih scenarija u Star Wars Outlaws

20.11.2024. 22:41
Minecraft se uskoro seli u stvarni svijet
,,Oživljavanje Minecrafta bit će čisti užitak. Ovo je tek početak, naši su planovi izrazito ambiciozni", poručio je Scott O'Neil, izvršni direktor Merlin Entertainmenta

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ostvaren eTwinning projekt „Igrom do znanja i zabave 2„ u 3.b razredu
Autor: Anita Mikulandra, 24. 5. 2022.

U učenici 3.b razreda sudjeluju u eTwinning projektu „Igrom do znanja i zabave 2„. Uvođenjem igre u nastavni proces želi se ostvariti dinamična i zanimljivija nastava koja potiče interes učenika i razvoj vještina 21.stoljeća. Cilj je potaknuti učenike na samostalno istraživanje, razmišljanje, rješavanje problema I naučiti ih kako učiti. Kroz igru učenici će razvijati kreativnost i ostvariti svoje osobne potencijale te motiviranije ostvarivati sve planirane ishode nastave. Prezentiranjem svojih igara ostalim učenicima škola partnera na eTwinning platformi učenici će razvijati komunikacijske i digitalne kompetencije, suradnju i poduzetnost. Cilj nam je igru implementirati u nastavu. Putem video konferencija i eTwinninga, učenici će prezentirat i razmjenjivati ideje i stvarati nova prijateljstva s učenicima iz partnerskih škola. Kroz igru razvijat će socijalne vještine, prihvatljivo ponašanje, samopouzdanje i pozitivnu sliku o sebi. Kompetencije koje se razvijaju projektom su: komunikacija na materinskom jeziku, komunikacija na stranom jeziku, digitalna kompetencija, inicijativnost i poduzetnost, matematička i kompetencije u tehnologiji, učiti kako učiti, socijalna i građanska kompetencija, kulturna svijest i izražavanje te virtualno putovanje pri čemu će učenici kroz igru spoznavati o reljefu i znamenitostima krajeva sudionika projekta. Svaki mjesec tijekom rada na projektu fokusi će biti na drugačijem tipu igre u nastavi. Tijekom godine odradili smo različite aktivnosti. Obilježili smo HOD, Dan školske igre, Codeweek... Tražili smo parove neobičnih riječi, igrali smo digitalne igre na satovima Hrvatskog jezika, Matematike, Prirode i društva… igrali smo igre s pjevanjem, dramske igre, igre na otvorenom i u učionici ... Obilježili smo Dan sigurnijeg interneta, sudjelovali smo u Codeweeku gdje smo se zabavili pixelartom crtajući biljke i životinje. Sudjelovali smo u zanimljivoj aktivnosti u timovima „Pokvareni telefon!, imali smo videokonferenciju s partnerima…

Nekoliko naših aktivnosti pogledajte pod opširnije, a ostatak se nalazi na Twinspace stranici projekta.

Učiteljica Anita Mikulandra


https://youtu.be/Cl9_CJRhuzg

https://youtu.be/2K5I5eyYY8o

https://youtu.be/L_-MF3939U8





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju