https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 3.b razreda i ove školske godine sudjeluju u eTwinning projektu „Živimo zeleno 2/Living greenly 2“. Ovim projektom želimo stvoriti obrazovne sadržaje i u što većoj mjeri ih implementirati u školske kurikulume osnovnih škola i vrtića kako bi u budućnosti svi bili spremniji na nove društvene i okolišne izazove i mogli donositi važne životne i poslovne odluke po modelu kvalitetnijeg i održivijeg načina života. Zadatak je bio odabrati najmanje pet aktivnosti i organizirati njihovo provođenje u dogovoru s učenicima. Raznim aktivnostima poticala sam učenike na istraživanje i promišljanje time i stjecanje spoznaja o uzrocima i posljedicama utjecaja na prirodu koje pridonose razvoju svih oblika mišljenja, osobito kreativnog razmišljanja i rješavanja problema.
Također smo i druge poticali na odgovorno i održivo ponašanje. Zadatak ovog projekta je omogućiti učenicima stjecanje i razvoj kompetencija potrebnih u 21. stoljeću kroz suradničko i istraživačko učenje te stvaralački element učenja kroz rad, razvijati trajne navike aktivnog participiranja i volontiranja u ekološkim aktivnostima u svojoj okolini te poboljšati stanje okoliša škole pa i šire. Projekt je započeo 1.9.2021. i završava u lipnju 2022. godine. Plan rada bio je:
1. Projektni partneri će izabrati nekoliko ekoloških datuma te ih obilježiti s učenicima i svoje uratke postaviti na Twinspace.
2. Organizirati ili sudjelovati u akciji prikupljanja starog papira i/ ili plastičnih čepova.
3. Kreativna reciklaža - osmisli i kreativno ponovno upotrijebi otpad
4. Posaditi stablo ili biljku u školi ili školskom dvorištu
5. Organizirati radionicu, posjet, predavanje i sl. ekološke tematike za učenike
6. Uočiti, istražiti ekološki problem u svojoj okolini zatim izradi slikovnicu, video, pjesmu ili neki drugi materijal sam ili u suradnji s projektnim partnerom/ partnerima
7. Sudjelovati u barem jednom od planirana tri suradnička izazova - Životinjski izazov, Ptičji izazov i Plogging (trčanje i prikupljanje otpada).
Tijekom godine sudjelovali smo u mnogim aktivnostima. Odradili smo 2 suradnička izazova – Životinjski i Ptičji izazov. Sudjelovali smo u humanitarnoj akciji prikupljanja plastičnih čepova, prikupljali smo stare baterije i na taj način pridonijeli očuvanju okoliša. Sudjelovali smo na eko sajmu u Čazmi, ali i u Dukatovom natječaju "Dukatić - čuvar prirode i šuma" i osvojili igru s kojom smo bili oduševljeni. Osmislili smo novi kreativni proizvod – izradili smo gnoma od starih čarapa i riže, od kutije za čips smo prijateljima napravili Orašara. Sudjelovali smo u akciji „Posadi stablo, ne budi panj!“ i u školskom dvorištu posadili smo nektarinu. Sudjelovali smo u obilježavanju Svjetskog dana zaštite životinja, Svjetskog dana voda, Dana planeta Zemlje, Dana Sunca, Dana biološke raznolikosti. Istraživali smo razne životinje i biljke, gledali dokumentarce o lipicancima, kockavici… u dvorištu škole tražili smo proljetnice… Sudjelovali smo u događaju „S prirodom na ti“ gdje smo na otvorenom imali nastavu i učili na zanimljiv način.
Dio naših aktivnosti pogledajte pod opširnije, a ostatak se nalazi na Twinspaceu projekta.
Učiteljica Anita Mikulandra