https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Stoti dan škole projekt je koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama s namjerom ostvariti glavni cilj projekta, a on je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj/međunarodnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi kao dio eTwinning projekta. Dan je zamišljen kao vrijeme provedeno kroz igre i međupredmetne korelacije i aktivnosti. Ovaj zanimljivi projekt odvija se u organizaciji Udruge učitelja razredne nastave Zvono, ali i kao dio eTwinning projekta.
14. veljače učenici 3.b razreda obilježili su 100. škole uz čajanku i međusobno integrirane aktivnosti kroz nastavne predmete koje smo imali toga dana: Hrvatski jezik, Glazbena kultura, Tjelesna i zdravstvena kultura, Likovna kultura i Sat razrednika. Na početku dana izradili smo krune koje smo nosili cijeli dan. Potom smo naučili himnu 100. dana škole koju je napisala i uglazbila kolegica V. Šestak. Na satu Hrvatskog jezika na Padlet ploči ispisali smo 25 imenica, 25 glagola, 25 pridjeva i 25 vlastitih imenica. Rješavali smo listić o broju 100 (Volio bih imati 100..., ne mogu pojesti 100... ). Slijedila je mala pauza od učenja - utrkivali smo se tko će prije doći do broja 100 bacajući kockicu. Potom smo usmeno opisivali kako bi izgledali sa 100 godina, gdje živimo, čime se bavimo..., a nakon toga smo se u zanimljivoj aplikaciji AgingBooth "postarali". U sklopu sata Likovne kulture crtali smo kako se zamišljamo sa 100 godina. Nakon toga smo se malo igrali - online križić - kružić, slagali smo puzzle, igrali memory s riječima koje u sebi kriju riječ "sto". Tjelesna aktivnost nam je bila da izvedemo 100 vježbi (10 vježbi x 10 ponavljanja) prema vlastitom odabiru i kada smo ih izveli stavili smo kvačicu za obavljenu vježbu. Na kraju dana smo ispunili evaluaciju kojom smo ovom danu dali "čistu" peticu. Podijelili smo i diplome...
Kroz niz provedenih aktivnosti učenici su stekli kompetencije komuniciranja na materinjem jeziku, razvijali su projektno i tjelesno zdravstveno područje koje se integriralo kroz sve nastavne predmete. Kroz socijalna i građanska prava i dužnosti, kao dio zajednice, učenici su razvijali i osvijestili vlastitu kulturološku dimenziju. Koristili su se vođenim igrama i aktivnostima te tako osvijestili osobni i socijalni razvoj unutar zajednice.
Pod opširnije pogledajte nekoliko fotografija koje dočaravaju naš 100. dan, a ostatak aktivnosti nalazi se na Twinspaceu projekta Twinspace (etwinning.net).
Učiteljica Anita Mikulandra