https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Željom da se čitanje promovira kao zanimljiva i korisna aktivnost učenici 3. b razreda uključili su se u eTwinning projekt „Super čitači 2“. Kroz različite aktivnosti čitanja, slušanja, analiziranja i praćenja napretka učenici su bili potaknuti da čitaju više, da čitaju s razumijevanjem i da zavole čitanje.
Ciljevi projekta bili su razvijati kulturu čitanja, omogućiti učenicima pristup vrijednim djelima dječje književnosti, usavršavati tehniku čitanja, bogatiti rječnik, učiti kako učiti, koristiti IKT u nastavi te surađujući sa školama partnerima razmjenjivati znanja o osobitostima drugih jezika i narječja. Proveli smo ove aktivnosti: predstavljanje razreda, proučavali kako nastaju knjige, koje su osobe koje sudjeluju u nastanku knjige, Mjesec hrvatske knjige, Međunarodni dan knjige, Mjesec školske knjižnice, zavičajni rječnik u Padletu, Ja kao omiljeni književni lik ( izrada kostima za maskenbal), barometrom čitanja vrednovali naše čitanje, čitali razne knjige, izrađivali naslovnicu knjiga, na različite načine provjeravali pročitano , likove razbacali u druge knjige pa pogađali i vraćali ih u prave, naučili pisati naslove knjiga, uporabom IKT izrađivali razne listiće i igre, te tako provjeravali sve naučeno.
Provedene aktivnosti predstaviti na Twinspaceu. kao i evaluacija projekta od strane suradnika s procjenom doprinosa projekta razvoju čitanja i čitalačke pismenosti.
Učiteljica Mirela Kojić
Fotografije pogledajte pod opširnije...