preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
21.11.2024. 13:58
Star Wars Outlaws u potpunosti ukida prisilne, nepraštajuće sekcije prikradanja
U svrhu poboljšanja igrivosti, Ubisoft je odlučio poslušati jedan od zahtjeva igrača i ukloniti prikradanje kao jedinu opciju rješavanja određenih scenarija u Star Wars Outlaws

20.11.2024. 22:41
Minecraft se uskoro seli u stvarni svijet
,,Oživljavanje Minecrafta bit će čisti užitak. Ovo je tek početak, naši su planovi izrazito ambiciozni", poručio je Scott O'Neil, izvršni direktor Merlin Entertainmenta

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ostvaren eTwinning projekt "Književnik mog zavičaja 2" u 3. b razredu
Autor: Anita Mikulandra, 18. 6. 2021.

U eTwinning projektu „Književnik mog zavičaja 2“ upoznali smo život, rad i stvaralaštvo književnika koji je povezan sa zavičajem u kojem živimo. Spoznaje, uratke i stvaralačke aktivnosti podijelili smo i sa sudionicima projekta. Uporabom novih IKT-a stvarali sadržaje i dijelili spoznaje i ideje, razvijali vještine i poticali kreativnost drugih, kao i oni našu. Upoznali smo  njegovo kulturno značenje. Stjecali smo književnoga znanja, književne kulture i kulturnoga identiteta. Poticali smo čitanje iz užitka i potrebe, stjecali čitateljske navike i čitateljske kulture, razvijali maštu i estetska mjerila vrednovanja. Poticali osobni razvoj, razvoj estetskih kriterija, promišljanje o svijetu i sebi te razmjena stavova i mišljenja o pročitanom. Stjecali kulturnoga iskustva učenika te uspješnosti njegove socijalizacije dijeljenjem vlastitih iskustava i spoznavanjem iskustava drugih. Razvijali digitalne kompetencije. Istražili smo život Slavka Kolara, njegovo stvaralaštvo i kulturno značenje u zavičaju i široj zajednici, stvarali sadržaje u skladu s opisom i ciljevima projekta, razmjenjivali sadržaje s partnerskim školama uključenima u projekt,  koristili digitalne alate u stvaranju sadržaja, postaviti opis i rezultate provedenih aktivnosti, sadržaje i uratke na svoju stranicu eTwinning projekta.
Učenici su bili aktivni sudionici, interpretirali su i povezivali sadržaje, stvarali nove kreativne sadržaje kroz različito osmišljene aktivnosti i stjecati naviku i potrebu za čitanjem. Razvijali kritičko mišljenje i literarni ukus, vještine suradničkoga učenja, sposobnost prihvaćanja odgovornosti i rješavanja problema, sposobnost javnoga nastupa i kritičku procjena društvenih i vlastitih vrijednosti.
Samoinicijativno su predlagali teme i oblike rada, samostalno i samopouzdano iznositi vlastite ideje i stavove. Primjereno i odgovorno uporabili informacije, njihovo pronalaženje, razumijevanje i kritičko vrednovanje u digitalnom okružju.

Učiteljica Mirela Kojić

Fotografije pogledajte pod opširnije...






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju