https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U eTwinning projektu „Književnik mog zavičaja 2“ upoznali smo život, rad i stvaralaštvo književnika koji je povezan sa zavičajem u kojem živimo. Spoznaje, uratke i stvaralačke aktivnosti podijelili smo i sa sudionicima projekta. Uporabom novih IKT-a stvarali sadržaje i dijelili spoznaje i ideje, razvijali vještine i poticali kreativnost drugih, kao i oni našu. Upoznali smo njegovo kulturno značenje. Stjecali smo književnoga znanja, književne kulture i kulturnoga identiteta. Poticali smo čitanje iz užitka i potrebe, stjecali čitateljske navike i čitateljske kulture, razvijali maštu i estetska mjerila vrednovanja. Poticali osobni razvoj, razvoj estetskih kriterija, promišljanje o svijetu i sebi te razmjena stavova i mišljenja o pročitanom. Stjecali kulturnoga iskustva učenika te uspješnosti njegove socijalizacije dijeljenjem vlastitih iskustava i spoznavanjem iskustava drugih. Razvijali digitalne kompetencije. Istražili smo život Slavka Kolara, njegovo stvaralaštvo i kulturno značenje u zavičaju i široj zajednici, stvarali sadržaje u skladu s opisom i ciljevima projekta, razmjenjivali sadržaje s partnerskim školama uključenima u projekt, koristili digitalne alate u stvaranju sadržaja, postaviti opis i rezultate provedenih aktivnosti, sadržaje i uratke na svoju stranicu eTwinning projekta.
Učenici su bili aktivni sudionici, interpretirali su i povezivali sadržaje, stvarali nove kreativne sadržaje kroz različito osmišljene aktivnosti i stjecati naviku i potrebu za čitanjem. Razvijali kritičko mišljenje i literarni ukus, vještine suradničkoga učenja, sposobnost prihvaćanja odgovornosti i rješavanja problema, sposobnost javnoga nastupa i kritičku procjena društvenih i vlastitih vrijednosti.
Samoinicijativno su predlagali teme i oblike rada, samostalno i samopouzdano iznositi vlastite ideje i stavove. Primjereno i odgovorno uporabili informacije, njihovo pronalaženje, razumijevanje i kritičko vrednovanje u digitalnom okružju.
Učiteljica Mirela Kojić
Fotografije pogledajte pod opširnije...