preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
16.04.2024. 12:39
Veliki skok popularnosti Fallout franšize
Premda je porast interesa definitivno bio za očekivati, na naše nemalo iznenađenje najviše se okoristio ni manje ni više nego upravo Fallout 76.

16.04.2024. 06:00
Trebaju li game developeri početi dobivati napojnice?
Baš kada pomislite da je sve pod kapom nebeskom već izmišljeno i viđeno, uvijek se pronađe netko tko će vas uspjeti uvjeriti u suprotno.

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ostvaren eTwinning projekt "Književnik mog zavičaja 2" u 3. b razredu
Autor: Anita Mikulandra, 18. 6. 2021.

U eTwinning projektu „Književnik mog zavičaja 2“ upoznali smo život, rad i stvaralaštvo književnika koji je povezan sa zavičajem u kojem živimo. Spoznaje, uratke i stvaralačke aktivnosti podijelili smo i sa sudionicima projekta. Uporabom novih IKT-a stvarali sadržaje i dijelili spoznaje i ideje, razvijali vještine i poticali kreativnost drugih, kao i oni našu. Upoznali smo  njegovo kulturno značenje. Stjecali smo književnoga znanja, književne kulture i kulturnoga identiteta. Poticali smo čitanje iz užitka i potrebe, stjecali čitateljske navike i čitateljske kulture, razvijali maštu i estetska mjerila vrednovanja. Poticali osobni razvoj, razvoj estetskih kriterija, promišljanje o svijetu i sebi te razmjena stavova i mišljenja o pročitanom. Stjecali kulturnoga iskustva učenika te uspješnosti njegove socijalizacije dijeljenjem vlastitih iskustava i spoznavanjem iskustava drugih. Razvijali digitalne kompetencije. Istražili smo život Slavka Kolara, njegovo stvaralaštvo i kulturno značenje u zavičaju i široj zajednici, stvarali sadržaje u skladu s opisom i ciljevima projekta, razmjenjivali sadržaje s partnerskim školama uključenima u projekt,  koristili digitalne alate u stvaranju sadržaja, postaviti opis i rezultate provedenih aktivnosti, sadržaje i uratke na svoju stranicu eTwinning projekta.
Učenici su bili aktivni sudionici, interpretirali su i povezivali sadržaje, stvarali nove kreativne sadržaje kroz različito osmišljene aktivnosti i stjecati naviku i potrebu za čitanjem. Razvijali kritičko mišljenje i literarni ukus, vještine suradničkoga učenja, sposobnost prihvaćanja odgovornosti i rješavanja problema, sposobnost javnoga nastupa i kritičku procjena društvenih i vlastitih vrijednosti.
Samoinicijativno su predlagali teme i oblike rada, samostalno i samopouzdano iznositi vlastite ideje i stavove. Primjereno i odgovorno uporabili informacije, njihovo pronalaženje, razumijevanje i kritičko vrednovanje u digitalnom okružju.

Učiteljica Mirela Kojić

Fotografije pogledajte pod opširnije...






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju