preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
25.11.2024. 12:30
Nadogradnja Windowsa 11 ruši Ubisoftove igre
Nakon nadogradnje 24H2 za Windows 11, neke Ubisoftove igre se ruše zbog nepoznate greške

23.11.2024. 06:00
Path of Exile 2 ulazi u program ranog pristupa za dva tjedna
Akcijski RPG Path of Exile 2 će u svojoj finalnoj inačici biti dostupan besplatno (free-to-play), no igrači koji ga žele isprobati tijekom early accessa morat će izdvojiti 30 dolara za to zadovoljstvo

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
„Igrom do znanja i zabave“ je eTwinning projekt u kojem su uživali učenici 3. b razreda
Autor: Anita Mikulandra, 16. 6. 2021.

„Igrom do znanja i zabave“ je eTwinning projekt u kojem su uživali učenici 3. b razreda. Cilj je bio igru implementirati u nastavu. Putem video konferencija i eTwinninga, učenici su prezentirali i razmjenjivali ideje i stvarali nova prijateljstva s učenicima iz partnerskih škola. Kroz igru su razvijali socijalne vještine, prihvatljivo ponašanje, samopouzdanje i pozitivnu sliku o sebi.
Razvijali smo ove kompetencije: komunikaciju na materinskom jeziku, komunikaciju na stranom jeziku, digitalna kompetencija, inicijativnost i poduzetnost, matematička i kompetencije u tehnologiji, učiti kako učiti, socijalna i građanska kompetencija, kulturna svijest i izražavanje. Igra je važna za učenike: motivira učenika za aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu, razvija dječju znatiželju, poboljšava koncentraciju i pažnju, potiče istraživanje, razmišljanje, rješavanje problema i svakako , kreativnost. Kroz igru učenici će ostvariti svoje osobne potencijale. Aktivnosi: stvarali smo i odabrali bedž za projekt, pisali poruke odraslima povodom Dječjeg tjedna, igrali stare zaboravljene igre,, igrali jednu poznatu igru na malo drugačiji način – online pokvareni telefon, Dan sigurnijeg interneta ponovili zbog virtualnog upoznavanja, igrali igre  za bolje pamćenje i koncentraciju, igrali se na dječjem igralištu….

Projektne aktivnosti prezentirane su putem Twinspacea i Facebook grupe projekta.

Učiteljica Mirela Kojić

Fotografije pogledajte pod opširnije...






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju