preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Srpanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
15.07.2024. 19:12
Najavljen ,,Action Game Maker", alat za developere videoigara koji nemaju pojma o programiranju!
,,Action Game Maker", (navodno) pristupačan alat za izradu 2D akcijskih igara japanskog developera Gotcha Gotcha Gamesa, na Steam i Nintendo Switch trebao bi stići već sljedeće godine

12.07.2024. 08:02
Nintendo objavio prvi trailer za... nešto
Iako Nintendo nikada nije zazirao od nesvakidašnjeg marketinga, teaser trailer netom objavljen na službenom YouTube kanalu japanskog developera i izdavača u najmanju ruku je bizaran.

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ostvaren eTwinning projekt "Shall we play a game?" u 2. b razredu
Autor: Anita Mikulandra, 15. 6. 2021.

Igra je jedan od najučinkovitijih alata za podučavanje. Ako se učitelj samo ograniči na klasične metode, učenicima brzo dosadi i učenje i učitelj ima poteškoća u privlačenju pozornosti. Umjesto onih dosadnih, uobičajenih i stresnih načina poučavanja, igre su izvrstan izbor i za učenike i za učitelje. Znamo da učenici učinkovito i trajno uče kada aktivno sudjeluju u nastavnom procesu. Kada igre koristimo i u učionici i u digitalnim obrazovnim područjima, svjetlucanje u njihovim očima i entuzijazam čak i slabijih učenika pokazuju nam da igre nisu proizvoljne, one su ključne za ishode učenja.

Projektom ima utjecaj na jačanje samopouzdanja, snagu mašte, želju za stvaranjem, izradu novih obrazovnih materijala, poboljšanje ICT vještina i znanja jezika, izvođenje nastave u različitim okruženjima i vještine upravljanja projektima. Projekt je započeo u ožujku i trajao je do svibnja. Aktivnosti su provedene i u sklopu projekta KA 229 Erasmus +.

Aktivnosti u projektu bile su:

1. Integracija putem igara

2. Mješavina tradicije i modernih igara

3. GamEurope

4. Istražimo

5. Igre bez granica

6. Igra čitanja

Naše aktivnosti nalaze se na Twinspace stranici projekta.

Učiteljica Anita Mikulandra






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju