preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Prosinac 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Anketa
Sviđa mi se što naša škola sudjeluje ueksperimentalnom programu "Škola za život".




Časopis Bug
Igre - bug.hr
04.12.2021. 11:32
Sony priprema novi pretplatnički servis za PlayStation, po uzoru na Xbox Game Pass
Microsoftov Xbox Game Pass se pokazao iznimno privlačnim igračima i bilo je samo pitanje vremena kada će sličnu stvar pokrenuti Sony za PlayStation

03.12.2021. 12:07
Dead by Daylight i while True: learn() besplatni na Epic Games Storeu
Nova smjena na servisu Epic Gamesa donosi odlični asimetrični horor multiplayer Dead by Daylight, te neobičnu simulaciju učenja programiranja while True: learn() kako bi razumjeli jezik - mačaka

Vijesti
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 403
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ostvaren eTwinning projekt "Igrom do znanja i zabave / Play for learning and fun" u 2. b razredu
Autor: Anita Mikulandra, 15. 6. 2021.

Ove godine smo se uključili u zanimljiv projekt „Igrom do znanja i zabave“. Cilj projekta je igru implementirati u nastavu. Putem video konferencija i eTwinninga, učenici su prezentirali i razmjenjivali ideje i stvarari nova prijateljstva s učenicima iz partnerskih škola. Kroz igru razvijali su socijalne vještine, prihvatljivo ponašanje, samopouzdanje i pozitivnu sliku o sebi.
Kompetencije koje su se razvijale u projektu su: komunikacija na materinskom jeziku, komunikacija na stranom jeziku, digitalna kompetencija, inicijativnost i poduzetnost, matematička i kompetencije u tehnologiji, učiti kako učiti, socijalna i građanska kompetencija, kulturna svijest i izražavanje.

Svaki mjesec tijekom rada na projektu fokusi su bili na drugačijem tipu igre u nastavi.

Igre, pravila i način njene primjene, javno su dostupni na Twinspaceu, web stranici projekta i FB grupi projekta. Učitelje i učenike će potaknulo na međusobnu suradnju korištenjem suvremenih tehnologija putem videokonferencija i korištenjem druge digitalne tehnologije. Svaka škola stvarala svoju mapu igara. Na kraju projekta suradničkim radom izradili smo od prikupljenih igara Wakelet kolekciju sa detaljnim opisom i načinom primjene igara.

 Neke aktivnosti možete pogledati pod opširnije…

Učiteljica Anita Mikulandra






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju