preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
21.11.2024. 13:58
Star Wars Outlaws u potpunosti ukida prisilne, nepraštajuće sekcije prikradanja
U svrhu poboljšanja igrivosti, Ubisoft je odlučio poslušati jedan od zahtjeva igrača i ukloniti prikradanje kao jedinu opciju rješavanja određenih scenarija u Star Wars Outlaws

20.11.2024. 22:41
Minecraft se uskoro seli u stvarni svijet
,,Oživljavanje Minecrafta bit će čisti užitak. Ovo je tek početak, naši su planovi izrazito ambiciozni", poručio je Scott O'Neil, izvršni direktor Merlin Entertainmenta

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ostvaren eTwinning projekt "Igram se i učim / I play and learn" u 2. b razredu
Autor: Anita Mikulandra, 13. 6. 2021.

2.b razred od početka školske godine bio je uključen u eTwinning projekt „ Igram se i učim/ I play anda learn“. Projekt je trajao cijelu nastavnu godinu. Igra je najprirodnija dječja aktivnost, sastavni je dio života svakog pojedinca. Kroz igru djeca najbrže i najlakše uče, igra je izvor sreće, zabave i pomoć u učenju. Igra u nastavi učenike motivira za rad i pomaže im pri usvajanju sadržaja. Ciljevi projekta su bili: poticati učenike na međusobno upoznavanje i razvijanje prijateljstva i suradnju, razvijati sposobnosti učenja, komunikacije, istraživačke vještine, razmjenu informacija i virtualnu suradnju, steći i razviti vještine uporabe IKT, stjecati nova znanja iz svih predmeta razredne nastave, poticati suradnju među partnerskim školama, poticati multidisciplinarnost u nastavi, poticati i razvijati: kompetencije u jezično-komunikacijskom području, matematičke vještine, suradničko učenje, socijalne vještine, tjelesno-zdravstveno područje, umjetničko područje, primjenu IKT u nastavi, komponente građanskog i ekološkog odgoja i obrazovanja.

Svaki projektni partner tijekom školske godine s učenicima je proveo projektne aktivnosti i prezentirao ih na Twinspace-u. Cilj je bio uključiti što više nastavnih predmeta te po slobodnom izboru i redoslijedu svaki mjesec prezentirati barem jednu igru.
Prijedlog igara bio je:
- nestrukurirane igre
- igre s pomagalima
- digitalne igre
- kako su se igrali naši roditelji/bake i djedovi
- didaktičke igre
- igre koje smo sami osmislili i izradili
- igre koje smo naučili od projektnih partnera
- obilježiti Svjetski dan školske igre 3.2.2021.g

Mi smo ostvarili sve zadane aktivnosti , a fotografije nekih aktivnosti možete pogledati pod opširnije.

Učiteljica Anita Mikulandra






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju