preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Prosinac 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Anketa
Sviđa mi se što naša škola sudjeluje ueksperimentalnom programu "Škola za život".




Časopis Bug
Igre - bug.hr
02.12.2021. 12:10
Titanfall povučen iz prodaje, serveri se gase početkom ožujka
Nakon duge borbe s hakerima i DDoS napadima, Respawn je odlučio priznati poraz i ukloniti Titanfall iz prodaje, dok će serveri za one rijetke koji ga igraju biti dostupni do 1. ožujka

30.11.2021. 12:37
Company of Heroes 3 kreće s multiplayer pre-alpha testiranjem
Ekipa Relica nas je ugodno iznenadila najavom multiplayer pre-alphe nadolazećeg RTS-a Company of Heroes 3 koja kreće danas i imamo je priliku isprobavati do 6. prosinca

Vijesti
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 403
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ostvaren eTwinning projekt "Igram se i učim / I play and learn" u 2. b razredu
Autor: Anita Mikulandra, 13. 6. 2021.

2.b razred od početka školske godine bio je uključen u eTwinning projekt „ Igram se i učim/ I play anda learn“. Projekt je trajao cijelu nastavnu godinu. Igra je najprirodnija dječja aktivnost, sastavni je dio života svakog pojedinca. Kroz igru djeca najbrže i najlakše uče, igra je izvor sreće, zabave i pomoć u učenju. Igra u nastavi učenike motivira za rad i pomaže im pri usvajanju sadržaja. Ciljevi projekta su bili: poticati učenike na međusobno upoznavanje i razvijanje prijateljstva i suradnju, razvijati sposobnosti učenja, komunikacije, istraživačke vještine, razmjenu informacija i virtualnu suradnju, steći i razviti vještine uporabe IKT, stjecati nova znanja iz svih predmeta razredne nastave, poticati suradnju među partnerskim školama, poticati multidisciplinarnost u nastavi, poticati i razvijati: kompetencije u jezično-komunikacijskom području, matematičke vještine, suradničko učenje, socijalne vještine, tjelesno-zdravstveno područje, umjetničko područje, primjenu IKT u nastavi, komponente građanskog i ekološkog odgoja i obrazovanja.

Svaki projektni partner tijekom školske godine s učenicima je proveo projektne aktivnosti i prezentirao ih na Twinspace-u. Cilj je bio uključiti što više nastavnih predmeta te po slobodnom izboru i redoslijedu svaki mjesec prezentirati barem jednu igru.
Prijedlog igara bio je:
- nestrukurirane igre
- igre s pomagalima
- digitalne igre
- kako su se igrali naši roditelji/bake i djedovi
- didaktičke igre
- igre koje smo sami osmislili i izradili
- igre koje smo naučili od projektnih partnera
- obilježiti Svjetski dan školske igre 3.2.2021.g

Mi smo ostvarili sve zadane aktivnosti , a fotografije nekih aktivnosti možete pogledati pod opširnije.

Učiteljica Anita Mikulandra






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju