https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 2.b razreda sudjelovali su u eTwinning projektu „Dan sigurnijeg interneta/Safer Internet Day 2021“. Ovim projektom učenici će upoznati koje sve opasnosti skriva internet te kako se zaštiti i odgovorno koristiti internet i dostupne usluge. Svi sudionici projekta morali su izvršiti obavezne suradničke zadatke: mapirali smo školu na karti, predstavili se projektnim partnerima, izradili smo digitalnim alatom zastavu projekta, sudjelovali na organiziranim događanjima povodom Dana sigurnijeg interneta, sudjelovali u stvaranju zajedničke rap pjesme, napisali nekoliko savjeta za sigurnost na internetu…
Svaki pojedinačni partner ga je mogao obilježiti svojim aktivnostima. Naše aktivnosti su bile: na satu Hrvatskog jezika čitali smo tekst „Računala za sveznalice i neznalice“. Nakon upoznavanja s računalima i razgovora o pročitanom tekstu, učenici su popunjavali piktogram o korištenju računala, tableta te svrsi korištenja tih uređaja. Saznali smo da učenici svakodnevno koriste računala/tablete i da najviše borave na Tik toku, snimaju videozapise te da igraju različite igrice. Samo ponekad koriste internet za učenje. Gledali smo i čitali slikovnicu „Pčelica Netica“ (https://netica.hr/materijali/Slikovnica_web.pdf) u kojoj pčelica i njezini prijatelji upoznaju učenike s različitim s situacijama koje vrebaju na internetu (dopisivanje s nepoznatim osobama, iskakanje neprikladnih sadržaja, otvaranje kartica za kupnju dodatne energije, otkrivanju osobnih podataka...) Saznali smo kako oni provode vrijeme koristeći digitalnu tehnologiju, s kakvim se problemima suočavaju i naučili korisne informacije o pravilnom i sigurnom korištenju interneta!
Raspravljali smo o situacijama koje smo vidjeli u digitalnoj slikovnici te su učenici iznosili vlastita iskustva o neugodnim situacijama koje su doživjeli na internetu. Napravili smo letak u Canvi gdje smo napisali kratke upute za ponašanje na internetu, a zatim smo rješavali nastavni listić u kojem smo trebali pročitati dobivene rečenice/tvrdnje i pravilno ih rasporediti o tome što smijemo, a što ne smijemo raditi na internetu.
Za kraj smo odigrali digitalnu igricu s dabricom Darkom (https://ucitelji.hr/igre/dabrica1/) i osvojili diplomu. „Dabrica Darka otkriva digitalni svijet“ je igra za učenike nižih razreda nastala u okviru projekta Growing up on a safer Internet sufinanciranog od strane Google.org koja ih na zabavan način uči ponašanju na internetu. Učenicima se projekt jako svidio što su pokazali i u evaluaciji projekta. Na kraju aktivnosti podijelili smo i diplome.
Projektne aktivnosti prezentirane su putem TwinSpacea Twinspace (etwinning.net) i Facebook grupe projekta (vidljiva članovima projekta).
Učiteljica Anita Mikulandra
Fotografije pod opširnije...
Naša zastava
Wordart - Sigurnost na internetu
Letak o sigurnosti na internetu
Naše aktivnosti...
Slikovnica "Sigurni s Neticom"
Diplome...