preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
21.11.2024. 13:58
Star Wars Outlaws u potpunosti ukida prisilne, nepraštajuće sekcije prikradanja
U svrhu poboljšanja igrivosti, Ubisoft je odlučio poslušati jedan od zahtjeva igrača i ukloniti prikradanje kao jedinu opciju rješavanja određenih scenarija u Star Wars Outlaws

20.11.2024. 22:41
Minecraft se uskoro seli u stvarni svijet
,,Oživljavanje Minecrafta bit će čisti užitak. Ovo je tek početak, naši su planovi izrazito ambiciozni", poručio je Scott O'Neil, izvršni direktor Merlin Entertainmenta

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ostvaren eTwinning projekt "100. dan škole" u 2. b razredu
Autor: Anita Mikulandra, 21. 2. 2021.

Učenici 2.b razreda obilježili su 100. dan škole 19. veljače 2021. godine. 100.dan u školi je međunarodni projekt koji se obilježava sredinom veljače kao 100. dan polaska učenika u školu (razred). 
Ovaj dan učenici obilježavaju nizom zanimljivih i poticajnih aktivnosti kojima se kroz igru i aktivnosti istraživanja broja 100, želi potaknuti ljubav prema školi, školovanju i zanimljivom projektnom danu koji provode.

100. dan škole obilježavamo na način da integriramo sadržaje redovne nastave koji povezujem s brojem 100. na zanimljiv način, igrajući se, maštajući, razvijajući kreativnost i učeći koristiti IKT u nastavi u svrhu istraživanja, samog rada ili pak evaluacije ili desiminacije rada.

Ove godine organizirali smo integrirani dan na način da su učenici kroz vođene aktivnosti ostvarili obrazovno – odgojne ciljeve i ishode u skladu s Kurikulumom nastavnih predmeta i međupredmetnih tema, razvili temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvili socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini

Moto projekta jest "Sto dana pametniji" te želimo roditeljima prezentirati što smo to kroz ovu školsku godinu, tj. u prvih sto dana 2. razreda naučili. Dan smo podijelili na različite aktivnosti koje su imale različite načine rada, pristup, ciljeve i ishode. Neke aktivnosti su se radile u parovima a neke individualno ili u skupinama. Aktivnosti koje smo provodili nalaze se u wakelet kolekciji https://wke.lt/w/s/f0-7x7.

Ukratko: na vrata smo zalijepili plakat, izrezali smo naočale i krunu koje smo obojili i nosili smo ih tijekom cijelog 100. dana. Učenici su dobili zadatak istražiti tko se nalazi na novčanici od 100 kuna, koja znamenitost je na naličju novčanice i u kojemu se gradu nalazi. Drugi dio zadatka bio je nacrtati  sebe na novčanici od 100 kuna i napisati kojom zaslugom su se našli na njoj.  Nakon toga učenici su trebali u tablicu ispisati svoje ime i tako popuniti 100 polja te otkriti koje im je slovo na broju 100. Igrali smo memory – zadatak je bio pronaći parove riječi koje u sebi imaju riječ STO - tj. povezati sličicu i riječ (npr. sličicu stopala s riječi stopalo), iz matematike smo rješavali u skupinama 100 zadataka, u paru smo igrali kviz – bacajući kocku u slučaju točnog odgovora pomiču se toliko mjesta u tablici - tko će prije stići do 100, na TZK -u su učenici dobili listić sa 6 vježbi (preskok vijače, zvijezda, čučnjevi, okretanje oko sebe, skakanje na jednoj nozi, skok u obruč i izvan njega). Zadatak je bio da svaki učenik upiše koliko puta će izvesti koju vježbu, a da je ukupni broj 100. Svi smo ostvarili zadatke…

Evaluacija samog dana bila je odlična – izjava učenika: „Bilo je super! Cijeli dan smo se samo igrali!“ Na kraju dana podijelili smo i diplome.

Projektne aktivnosti prezentirane su putem TwinSpacea Twinspace (etwinning.net) /Twinspace (etwinning.net) i Facebook grupe projekta (vidljiva članovima projekta).

Učiteljica Anita Mikulandra

Nekoliko fotografija pogledajte pod opširnije...


 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju