preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Prosinac 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Anketa
Sviđa mi se što naša škola sudjeluje ueksperimentalnom programu "Škola za život".




Časopis Bug
Igre - bug.hr
04.12.2021. 11:32
Sony priprema novi pretplatnički servis za PlayStation, po uzoru na Xbox Game Pass
Microsoftov Xbox Game Pass se pokazao iznimno privlačnim igračima i bilo je samo pitanje vremena kada će sličnu stvar pokrenuti Sony za PlayStation

03.12.2021. 12:07
Dead by Daylight i while True: learn() besplatni na Epic Games Storeu
Nova smjena na servisu Epic Gamesa donosi odlični asimetrični horor multiplayer Dead by Daylight, te neobičnu simulaciju učenja programiranja while True: learn() kako bi razumjeli jezik - mačaka

Vijesti
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 403
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ostvaren eTwinning projekt "Webučionica 2.0" u 2. b razredu
Autor: Anita Mikulandra, 31. 5. 2021.

Učenici 2.b razreda uključili su se i ove godine u eTwinning projekt „Webučionica 2.0“. Webučionica je projekt stjecanja digitalnih znanja i vještina uz niz webinara formiranih u obliku korak po korak pristupa. Webučionica je projekt koji traje od 2019. godine bez prestanka. U drugom ciklusu nazvanom Webučionica 2.0 sudionici će se ovisno u stupnju predznanja uključiti u stvaranje digitalnog sadržaja u novim alatima.
Krajnji cilj je razvoj digitalnih vještina kod učitelja i učenika. Cilj projekta je poticati učitelje i učenike na razvoj informatičko-komunikacijskih kompetencija, komunikaciju na materinskom jeziku, učiti ih kako učiti, razvijati socijalne i građanske kompetencije, razvijati poduzetnost i inicijativnost.
Svrha projekta je korištenjem informacijsko-komunikacijskih tehnologija prenijeti stečena znanja na učenike i razvijati kod učenika digitalne kompetencije. Razvijati i koristiti informatičke kompetencije u različitim situacijama. Radili smo u različitim digitalnim alatima Jigsaw, Online word search labsu, Wordwallu, LearnningApsu, Canvi, Emazeu, Flexclipu,  Wordartu, Kahootu, Superhero Avataru ...

https://twinspace.etwinning.net/121088/materials/images

Autorice projekta su Lidija Cvetko i Sandra Vuk.

Učiteljica Anita Mikulandra

Fotografije nekih aktivnosti pogledajte pod opširnije...


 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju