https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učiteljice Ivana Barišić Tomšić i Marijana Piršić-Tijan su u sklopu navedenog projekta sudjelovale na tečaju „Developing Soft Skils“ održanom u Pireju, u Grčkoj, od 3. listopada do 7. listopada 2022.
Zahvaljujući različitim tehnikama i metodama, naučile su da se većina mekih vještina može uspješno usvojiti i usavršiti tijekom vremena.
Meke vještine su sposobnosti i atributi koji osobu čine učinkovitom u radu s drugima. Tijekom pet dana tečaja sudionice su poboljšale svoje meke vještine i radile na svojoj emocionalnoj inteligenciji.
Upoznale su modele (SMART i CRACS), metode, strategije i analize (SWOT, Šest šešira za razmišljanje) koje će im pomoći upravljati timom (razredom) , stresom (alternativno razmišljanje, Stablo briga), vremenom ((planiranje vremena- raspored u tablici, TO DO LIST, Pomodoro tehnique), konfliktima te upravljati sastancima.
Na tečaju su uočile kako umjetnost i igre mogu povećati motivaciju i predanost učenju. Učiteljice će konkretne alate i aktivnosti koristiti s učenicima kako bi im pomogli da razviju svoje vještine emocionalne inteligencije.
Sudionice su nakon tečaja odlučile izraditi individualne akcijske planove i nove tehnike koje su naučile uvesti redovito u svoju praksu.
Žele promovirati bitne meke vještine i kreativne sposobnosti potrebne u školi i u svakodnevnom životu. Npr. poneki su učenici s posebnim obrazovnim potrebama previše sramežljivi i nesigurni te ne žele sudjelovati u timskome radu. Na satu razredne zajednice učiteljice su učenike upoznali s primjerom izrade SWOT analize. Provele su i aktivnosti za jačanje timskoga rada. Većina aktivnosti koje će učiteljice provesti služi za razvoj suradnje, podrške i povjerenja rada u grupi (aktivnosti poput: Hod povjerenja, Dodavanje loptom itd…) . Učenici bi trebali uočiti da je cilj svakoga tima da svojim znanjem, vještinama i sposobnostima pridonese bržem rješavanju problema. Tijekom nastavne godine, sudionice tečaja, upoznati će učenike i sa ostalim strategijama koje ih mogu dovesti na put do uspjeha.
Sudionice edukacije sudjelovale su i u upoznavanju kulturnih vrijednosti i povijesti Atene.
Učiteljica engleskog jezika Danijela Šajtar, mag. prim. educ
Fotografije pogledajte pod opširnije.