preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
21.11.2024. 13:58
Star Wars Outlaws u potpunosti ukida prisilne, nepraštajuće sekcije prikradanja
U svrhu poboljšanja igrivosti, Ubisoft je odlučio poslušati jedan od zahtjeva igrača i ukloniti prikradanje kao jedinu opciju rješavanja određenih scenarija u Star Wars Outlaws

20.11.2024. 22:41
Minecraft se uskoro seli u stvarni svijet
,,Oživljavanje Minecrafta bit će čisti užitak. Ovo je tek početak, naši su planovi izrazito ambiciozni", poručio je Scott O'Neil, izvršni direktor Merlin Entertainmenta

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

Erasmus+

 

Priloženi dokumenti:
A Satisfying School Experience.pptx

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Inkluzija nije iluzija
Autor: Anita Mikulandra, 2. 11. 2022.

   Učiteljice Ivana Barišić Tomšić  i Marijana Piršić-Tijan  su  u sklopu navedenog projekta sudjelovale na tečaju „Developing Soft Skils“ održanom u Pireju, u  Grčkoj,  od 3. listopada do 7. listopada 2022. 
Zahvaljujući različitim tehnikama i metodama, naučile su da se većina mekih vještina može uspješno usvojiti i usavršiti tijekom vremena.
Meke vještine su sposobnosti i atributi koji osobu čine učinkovitom u radu s drugima. Tijekom pet  dana tečaja sudionice su poboljšale  svoje meke vještine i radile  na svojoj emocionalnoj inteligenciji.
Upoznale su modele (SMART i CRACS),  metode, strategije i analize (SWOT, Šest šešira za razmišljanje) koje će im pomoći upravljati  timom (razredom) , stresom (alternativno razmišljanje, Stablo briga), vremenom ((planiranje vremena- raspored u tablici, TO DO LIST, Pomodoro tehnique), konfliktima te upravljati sastancima.
Na tečaju su uočile  kako umjetnost i igre mogu povećati motivaciju i predanost učenju. Učiteljice će  konkretne alate i aktivnosti koristiti  s učenicima kako bi im pomogli da razviju svoje vještine emocionalne inteligencije. 
Sudionice su nakon tečaja odlučile izraditi individualne akcijske planove  i nove tehnike koje su naučile uvesti redovito u svoju praksu.
Žele  promovirati bitne meke vještine i kreativne sposobnosti potrebne u školi  i u svakodnevnom životu. Npr. poneki su učenici s posebnim obrazovnim potrebama  previše sramežljivi i nesigurni te ne žele sudjelovati u timskome radu. Na satu razredne zajednice učiteljice su učenike upoznali s primjerom izrade SWOT analize. Provele su i aktivnosti za jačanje timskoga rada. Većina aktivnosti koje će učiteljice provesti  služi za razvoj suradnje, podrške i povjerenja rada u grupi (aktivnosti poput: Hod povjerenja, Dodavanje loptom itd…)  . Učenici bi trebali uočiti  da je  cilj  svakoga tima da svojim znanjem, vještinama i sposobnostima pridonese bržem rješavanju problema.  Tijekom nastavne godine, sudionice tečaja,  upoznati će  učenike i  sa ostalim strategijama koje ih mogu dovesti na put do uspjeha.

Sudionice edukacije sudjelovale su i u upoznavanju kulturnih vrijednosti i povijesti Atene.

Učiteljica engleskog jezika Danijela Šajtar, mag. prim. educ

Fotografije pogledajte pod opširnije.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju