preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
25.11.2024. 12:30
Nadogradnja Windowsa 11 ruši Ubisoftove igre
Nakon nadogradnje 24H2 za Windows 11, neke Ubisoftove igre se ruše zbog nepoznate greške

23.11.2024. 06:00
Path of Exile 2 ulazi u program ranog pristupa za dva tjedna
Akcijski RPG Path of Exile 2 će u svojoj finalnoj inačici biti dostupan besplatno (free-to-play), no igrači koji ga žele isprobati tijekom early accessa morat će izdvojiti 30 dolara za to zadovoljstvo

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

Inkluzija nije iluzija-zatvaranje projekta
Anita Mikulandra / datum: 14. 6. 2023. 21:05

29.3.2023 zatvorili smo Erasmus+ KA122 projekt Inkluzija nije iluzija.    

Ovim projektom željeli smo riješiti problem velikog pritiska roditelja na učitelje. Uključiti roditelje u nastavni proces i realni uspjeh njihove djece .Osim spomenutoga željeli smo poboljšati razumijevanje učenika pri uporabi digitalnih sadržaja u nastavi te digitalno osposobiti učenike i roditelje u svladavanju novih digitalnih alata. A ono najvažnije je da smo željeli razviti osjećaj za jednakost kod roditelja i učenika bez obzira na adresu stanovanja i boje kože. Nakon provedenih mobilnosti i odrađenih evaluacija možemo zaključiti da su se ishodi ostvarili jer su poboljšane digitalne kompetencije učenika, uspostavljena je bolja komunikacija na svim razinama , a kolektiv je spoznao da nam je kurikul vrlo sličan s ostalim zemljama. Zaključeno je da u našim školama nedostaje predmet domaćinstvo koji bi učenike učio osnovnim životnim rješenjima koja su sada ostavljena roditeljima. Sva naučena znanja primjenjena su u diseminacijskom procesu na nastavi svakog predmetnog učitelja.

Svi sudionici projekta vrlo su zadovoljni sa naučenim znanjima i stečenim vještinama te su ih odmah počeli primjenjivati u nastavni proces s učenicima.

Nakon zatvaranja ovoga projekta odmah smo prionuli na posao i počeli s novim Erasmus+ KA122 projektom imena RAZUM.

Danijela Šajtar


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju