preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
21.11.2024. 13:58
Star Wars Outlaws u potpunosti ukida prisilne, nepraštajuće sekcije prikradanja
U svrhu poboljšanja igrivosti, Ubisoft je odlučio poslušati jedan od zahtjeva igrača i ukloniti prikradanje kao jedinu opciju rješavanja određenih scenarija u Star Wars Outlaws

20.11.2024. 22:41
Minecraft se uskoro seli u stvarni svijet
,,Oživljavanje Minecrafta bit će čisti užitak. Ovo je tek početak, naši su planovi izrazito ambiciozni", poručio je Scott O'Neil, izvršni direktor Merlin Entertainmenta

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Zašto je kursor miša nagnut u stranu?
Autor: Anita Mikulandra, 3. 4. 2014.

Čini se kako naposljetku ipak postoji razlog zašto je kursor miša na ekranu vašeg računala nagnut u stranu, a ne uspravan. Dokument iz 1981. otkriva detalje iz prvog računalnog grafičkog sučelja u povijesti, a koji pak sadrži i informacije zašto poznata 'strelica' u koju gledamo svaki dan nije uspravna.

Više pod opširnije...


Vjerovali ili ne, ali prvi mišji kursor je bio uspravan, kako ga je zamislio Douglas Engelbart, izumitelj računalnog miša. Uspravni pokazivač bi uvelike olakšao selekciju teksta i mnoge druge zadaće, no on se nije zadržao.

Kada je stiglo prvo grafičko okružje za operativni sustav, XEROX PARC (Palo Alto Research Center), a iako nije bila riječ o komercijalnom proizvodu, postojao je problem. Kreiranjem ovog stroja ograničenja u razlučivosti ekrana su igrala veliku ulogu i u dizajnu strelice miša. Tada je pala odluka da se kursor ne poveća, već da se jednostavno nagne u stranu.

Prošlo je više od trideset godina od tog poteza, a dan danas se tradicionalno nagnuti mišji kursor zadržao na našim ekranima. Tako će i ostati, vjerojatno do trenutka kada potpuno zavladaju sučelja prilagođena isključivo upravljanju dodirom
.



Izvor: http://www.skole.hr/veliki-odmor/zanimljivosti?news_id=9597


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju