https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Osnovna škola Čazma može se pohvaliti s još dva nagrađena Erasmus+ projekta. Projekti spadaju u kategoriju KA229 Erasmus+ mobilnosti za učenike te su u potpunosti financirani od strane Europske Unije. U sljedeće dvije godine učenici i učitelji OŠ Čazma posjetit će Tursku, Poljsku, Portugal, Španjolsku, Italiju i Grčku kako bi obogatili svoja znanja.
Koordinatorice projekta su ravnateljica škole Lidija Osman i učiteljica engleskog jezika Danijela Šajtar. Osim njih u ostvarivanje projekata bit će uključeni svi učitelji i učenici naše škole, a najuspješniji učenici bit će nagrađeni i putovanjem u zemlje partnere u projektu. Pet učenika i dva učitelja posjetit će svaku spomenutu zemlju. Tamo će učenici upoznati kulturološke običaje zemlje domaćina te će sudjelovati u radionicama na zadanu temu. Mobilnosti će biti provedene otprilike svaka dva mjeseca po pet dana prema već zakazanom rasporedu.
Učiteljica Danijela Šajtar s međunarodnim timom uložila je mnogo truda u pisanje projekata. Projekt je pisan u proljeće tijekom nastave na daljinu i pandemije koronavirusa. Ovih dana stigla je potvrda od škole iz Poljske, koja je prijavila projekt i koja je ujedno koordinator projekta, kako je projekt K229 „SHALL WE PLAY A GAME?" s partnerima iz Turske, Italije, Portugala, Španjolske i Hrvatske prošao na javnom pozivu te je za njegovo ostvarenje odobreno 193 800,00 € nepovratnih sredstava. Predviđeni fond nepovratnih sredstava za našu školu je 30 300,00 EUR. Prema prijavnom obrascu projekt počinje 1. prosinca 2020. i završava 30. studenog 2022. godine. Hoće li tako biti bitno će ovisiti o pandemiji koja nas je zadesila. Mobilnosti će se provoditi u skladu sa nastalom situacijom vezanom uz koronavirus. Više ćemo znati kada se situacija s koronavirusom dovede u kontrolirane uvijete.
Nakon prve dobre vijesti stigla je i druga iz Španjolske škole koja je koordinator projekta „DIVERSITY, UNITY, EQUALITY!“ za partnere iz Turske, Poljske, Portugala, Hrvatske i Grčke. Projekt će se provoditi paralelno s prethodnim projektom čak će i tematski biti povezan. Naime u projektu SHALL WE PLAY A GAME?, učenici uključeni u projekt, u Hrvatskoj će učiti o Ivani Brlić Mažuranić i Nikoli Tesli kroz igru i neformalno učenje, a u drugom projektu DIVERSITY, UNITY, EQUALITY! nastavit će u tom tonu međutim učenje će biti usmjereno na ravnopravnost spolova u povijesti s osvrtom na današnjicu pa tako u proljeće 2022. godine gradonačelnik grada Čazme i župan Bjelovarsko-bilogorske županije mogu očekivati posjet vrijednih učenika u sklopu provedbe projekta.
Projekt je nagrađen u iznosu od 169 210,00 EUR bespovratnih sredstava iz fondova Europske Unije, a naša škola raspolagat će sredstvima u iznosu od 26 335,00 EUR .
Ukoliko zbrojimo iznose možemo zaključiti da je OŠ Čazma ponovo nagrađena s 56 635,00 EUR za provođenje projekata u svrhu obogaćivanja znanja naših učenika. Za ostvarenje ovih projekata bit će potrebno ujediniti snage kako učitelja tako i roditelja i učenika jer će provedbom ovih projekata učenicima OŠ Čazma prvi puta biti pružena mogućnost da spoznaju nova znanja izvan granica naše domovine u sklopu kurikuluma škole.
U pripremu i samo pisanje projekata partneri su uložili puno truda i slobodnog vremena te smo sretni i ponosni što je trud prepoznat.
Ovakav način provedbe projekata postao je standardom među školama Bjelovarsko-bilogorske županije no OŠ Čazma prednjači na tom putu jer nam je u samo dvije godine odobreno četiri Erasmus+ projekta te je nagrađena s cca 122 000,00 EUR bespovratnih sredstava iz fondova Europske Unije.
Zahvaljujemo se svim školama partnerima, a posebice Katarzyni Drabarek iz Poljske te Mariji Cruz García iz Španjolske što su nas prepoznale kao ozbiljne i vrijedne partnere. Tu ne smijemo zaboraviti niti učiteljice Özlem Gedik i Dianu Roxanu Madrali iz Turske koje su upravljale pisanjem projekata. Veliko im hvala!
Danijela Šajtar,mag.prim.educ