https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt: Izvan zidova učionice
Tečaj: Integrating Creativity and Innovation into Teaching (11. – 15.11.)
Firenca, 1. dan
Prvo na redu je upoznavanje sudionika, ima nas iz raznih krajeva Europe: troje iz Grčke, troje iz Poljske, jedna iz Švedske, čak petero iz Portugala i ja. Različiti ljudi, ali problemi u poučavanju vrlo slični: nemotiviranost učenika, male plaće, necijenjenost profesije, ali i sve manje ljudi koji žele biti učitelji. Predstavili smo svoje zemlje, gradove, škole i puno naučili. Za kraj dana, mala radionica školske platforme Trello. Trello je suradnička online ploča na koju svi sudionici mogu dodavati svoje dokumente, fotografije ili bilo što drugo.
Firenca, 2. dan
Naučili smo što je to obrnuta učionica i kako staviti učenika u središte poučavanja. Jedan od načina su video lekcije. Kako ih najlakše napraviti, što uključiti u njih i, najvažnije, kako učenika motivirati na samostalno svladavanje teorije. Učitelj nam je dan ranije zadao pregledavanje video lekcije za zadaću, tako da smo odmah u praksi mogli vidjeti što što znači. Zatim smo samostalno izradili video lekciju u TedEdu koju kasnije možemo iskoristiti na nastavi.
Poslijepodne je rezervirano za povijesnu turu kišovitom Firencom koju u organizirali učitelji Europassa.
Firenca, 3. dan
Dan rezerviran za bolesti modernog doba - ovisnosti o pametnim telefonima. Opet, problemi vrlo slični, ali načini rješavanja jako različiti. U Grčkoj učenik je suspendiran na jedan dan ako ga učitelj uhvati da koristi mobitel tijekom sata, u Švedskoj je zabranjeno nositi ga u školu, a roditelji pristaju na to svojim potpisom. Možete samo zamisliti kako su se čudili mojoj priči o osmašici koja najnormalnije "snepa" na satu i ja ne mogu učiniti ništa više nego ju lijepo zamoliti da pospremi mobitel u torbu. Kasnije mala radionica emocionalne inteligencije i načina rješavanja sukoba u razredu. Učitelj nam je dao različite scenarije događaja u razredu, bili smo i učitelji, ali i učenici. Izvukli smo zaključke o tome kako se lakše snaći u nekim situacijama s učenicima u razredu.
Popodne - Dante i ekipa 😊
Firenza, 4. dan
Danas nam je učitelj pokazao korisne izvore za građanski odgoj, ali i za rješavanje sukoba među učenicima i nasilje (pogotovo na internetu), jedan od njih je commonsense.org. Potrebno je registrirati se na tu stranicu i tamo ćete pronaći velik broj korisnih planova za sat razrednika. Mi smo se koncentrirali na nasilje, ono među djecom, ali i među odraslima. Radili smo i s korisnim alatima za rad u skupinama, kao primjerice The Jigsaw ili The 4BPattern. Na kraju smo izradili i razmijenili zanimljive kvizove napravljene na learningapps.org
Poslijepodne - umjetnička tura 😊
Firenza, 5. dan
Posljednji dan je brzo proletio razgovarajući o vrednovanju i samovrednovanju. Naučili smo koristiti jednostavan i vrlo koristan alat za izradu videa: Screencast-O-Matic. Razmijenili smo primjere dobre prakse. Ali, svemu lijepome dođe kraj, a tako je bilo i s našim malim druženjem. Dobili smo potvrde o pohađanju tečaja, a na kraju smo posebno zahvalili našem odličnom učitelju Iacopu koji nas je puno toga naučio! Ciao, Europass!
Učiteljica: Ivana Bukovac, mag.educ.