preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
27.03.2024. 23:38
Enshrouded dobio prvu od nekoliko planiranih ovogodišnjih velikih nadogradnji
Autori Enshroudeda su objavili prvu veliku zakrpu verzije V0.7.1.0 koja u svijet igre donosi nove tamnice, zadatke, novog pratitelja i gomilu raznih poboljšanja

26.03.2024. 18:30
Blizzard potpuno odustao od PvE načina igranja Overwatcha 2 i prebacio sve resurse na PvP
Iako je najavljivan kao jedan od ključnih razloga izrade Overwatcha 2, prema izvorima s više strana, sigurno je kako PvE način igranja ostaje na praznim obećanjima

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Tečaj: Integrating Creativity and Innovation into Teaching (11. – 15.11.)
Autor: Anita Mikulandra, 28. 11. 2019.

Projekt: Izvan zidova učionice

Tečaj: Integrating Creativity and Innovation into Teaching (11. – 15.11.)

Firenca, 1. dan

Prvo na redu je upoznavanje sudionika, ima nas iz raznih krajeva Europe: troje iz Grčke, troje iz Poljske, jedna iz Švedske, čak petero iz Portugala i ja. Različiti ljudi, ali problemi u poučavanju vrlo slični: nemotiviranost učenika, male plaće, necijenjenost profesije, ali i sve manje ljudi koji žele biti učitelji. Predstavili smo svoje zemlje, gradove, škole i puno naučili. Za kraj dana, mala radionica školske platforme Trello. Trello je suradnička online ploča na koju svi sudionici mogu dodavati svoje dokumente, fotografije ili bilo što drugo.

Firenca, 2. dan

Naučili smo što je to obrnuta učionica i kako staviti učenika u središte poučavanja. Jedan od načina su video lekcije. Kako ih najlakše napraviti, što uključiti u njih i, najvažnije, kako učenika motivirati na samostalno svladavanje teorije. Učitelj nam je dan ranije zadao pregledavanje video lekcije za zadaću, tako da smo odmah u praksi mogli vidjeti što što znači.  Zatim smo samostalno izradili video lekciju u TedEdu koju kasnije možemo iskoristiti na nastavi.

Poslijepodne je rezervirano za povijesnu turu kišovitom Firencom koju u organizirali učitelji Europassa.

  

Firenca, 3. dan

Dan rezerviran za bolesti modernog doba - ovisnosti o pametnim telefonima. Opet, problemi vrlo slični, ali načini rješavanja jako različiti. U Grčkoj učenik je suspendiran na jedan dan ako ga učitelj uhvati da koristi mobitel tijekom sata, u Švedskoj je zabranjeno nositi ga u školu, a roditelji pristaju na to svojim potpisom. Možete samo zamisliti kako su se čudili mojoj priči o osmašici koja najnormalnije "snepa" na satu i ja ne mogu učiniti ništa više nego ju lijepo zamoliti da pospremi mobitel u torbu. Kasnije mala radionica emocionalne inteligencije i načina rješavanja sukoba u razredu. Učitelj nam je dao različite scenarije događaja u razredu, bili smo i učitelji, ali i učenici. Izvukli smo zaključke o tome kako se lakše snaći u nekim situacijama s učenicima u razredu.

Popodne - Dante i ekipa 😊

Firenza, 4. dan

Danas nam je učitelj pokazao korisne izvore za građanski odgoj, ali i za rješavanje sukoba među učenicima i nasilje (pogotovo na internetu), jedan od njih je commonsense.org. Potrebno je registrirati se na tu stranicu i tamo ćete pronaći velik broj korisnih planova za sat razrednika. Mi smo se koncentrirali na nasilje, ono među djecom, ali i među odraslima. Radili smo i s korisnim alatima za rad u skupinama, kao primjerice The Jigsaw ili The 4BPattern. Na kraju smo izradili i razmijenili zanimljive kvizove napravljene na learningapps.org

Poslijepodne - umjetnička tura 😊

  

Firenza, 5. dan

Posljednji dan je brzo proletio razgovarajući o vrednovanju i samovrednovanju. Naučili smo koristiti jednostavan i vrlo koristan alat za izradu videa: Screencast-O-Matic. Razmijenili smo primjere dobre prakse. Ali, svemu lijepome dođe kraj, a tako je bilo i s našim malim druženjem. Dobili smo potvrde o pohađanju tečaja, a na kraju smo posebno zahvalili našem odličnom učitelju Iacopu koji nas je puno toga naučio! Ciao, Europass!

Učiteljica: Ivana Bukovac, mag.educ.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju