preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
21.11.2024. 13:58
Star Wars Outlaws u potpunosti ukida prisilne, nepraštajuće sekcije prikradanja
U svrhu poboljšanja igrivosti, Ubisoft je odlučio poslušati jedan od zahtjeva igrača i ukloniti prikradanje kao jedinu opciju rješavanja određenih scenarija u Star Wars Outlaws

20.11.2024. 22:41
Minecraft se uskoro seli u stvarni svijet
,,Oživljavanje Minecrafta bit će čisti užitak. Ovo je tek početak, naši su planovi izrazito ambiciozni", poručio je Scott O'Neil, izvršni direktor Merlin Entertainmenta

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Intervju...
Autor: Anita Mikulandra, 26. 10. 2015.

Novinarka Dajana Fortuna, učenica 8.c razreda napravila je intervju s predsjednicom učeničkog vijeća Anom Baltić (8.d) i podpredsjednikom Marinom Bjelanovićem Dijanićem (7.a).

Intervju pročitajte pod opširnije...


Razgovor s predsjednicom Anom Baltić.

 

P: Snalaze li se bolje djeca mlađe ili starije generacije?

O: Starije generacije se bolje snalaze u OŠČ.

P: Ako bi htjela, što bi promijenila u OŠČ?

O: Da ne moramo nositi papuče, da imamo klupe za sjediti i da nas puštaju  tijekom odmora u učionice.

P: Je li dobro to što nas ne uči puno njemački jezik?

O: Ne. Zato što nam je potreban za upise u srednju školu.

P: Misliš li da je njemački jezik bitan za upis u srednju školu?

O: Da, zato što se u četverogodišnjim školama uči njemački.

P: Je li bi htjela nešto promijeniti u školskoj dvorani?

O: Za sad ništa ne bi promijenila.

P: Koliko se učenika tvog razreda hrani u kuhinji?

O: Oko 14.

P: Jesu li zadovoljni hranom u kuhinji?

O: Zadovoljni su kad je u kuhinji „ junk food“ , a nezadovoljni kad je zdrava hrana.

P: Koliko se učenika tvog razreda bavi  sportskim aktivnostima?

O: Većina dečki i nekoliko cura.

 

P: Je li bilo puno tuča i svađa tijekom tvog školovanja?

O: Bilo je tuča, ali ne puno.

P: Što je po tvom mišljenju započinjalo te tuče?

O: Dečki se svađaju oko gluposti, a cure oko većih gluposti.

P: Što misliš o odbačenoj djeci? Kako se osjećaju? Zbog čega su odbačena? Je li bi se ti družila s tom djecom?

O: Osjećaju se izostavljeno, tužno i usamljeno. Zbog toga što su drugačija od ostalih. Družila bi se s njima, ako su dobre kao osobe.

P: Sudjeluješ li u humanitarnim akcijama u kojima je OŠČ sudjelovala?

O: Sudjelujem.

P: Sudjeluješ li inače u humanitarnim akcijama?

O: Moja obitelj sudjeluje u humanitarnim akcijama.

P: Piješ li alkoholna pića? Pušiš li?

O: Ne pijem i ne pušim.

P: Što misliš o pušenju i pijenju i o ljudima koji to rade?

O: Mislim da to nije zdravo i da se novac troši na gluposti.

P: Poznaješ li ljude koji puše ili piju i jesu li to tvoji prijatelji ili rodbina?

O: Poznajem, ali se s njima ne družim.

P: Jesi li ih ikad pokušala odviknuti od te navike? Zašto?

O: Ne, zato što se to mene ne tiče.

P: Uvode se pametne ploče u OŠČ u neke učionice. Je li bi to pomoglo učenicima da bolje shvate gradivo ili ne?

O: Da.

P: Što misliš o tehnologiji i internetu?

O: Ja volim tehnologiju i internet.

P: Za što sve današnja djeca koriste tehnologiju i internet?

O: Postoje ljudi koji koriste internet za pametne stvari, ali većina ne.

 

Razgovor s podpredsjednikom.

P: Snalaze li se bolje djeca starije ili mlađe generacije u OŠČ.

O: Starije generacije se bolje snalaze.

P: Ako bi htio, što bi promijenio u OŠČ.

O: Da se ne nose papuče.

P: Učiš li njemački jezik? Zašto?

O: Da. Zato što mi se uči.

P: Misliš li da je njemački jezik bitan za upis u srednju školu?

O: Da.

P: Je li bi htio nešto promijeniti u školskoj dvorani?

O: Ne.

P: Koliko se učenika tvog razreda hrani u kuhinji?

O: 8.

P: Jeste li zadovoljni s hranom u kuhinji?

O: Da.

P: Koliko se učenika tvog razreda bavi sportskim aktivnostima?

O: Dosta.

P: Je li bilo puno tuča i svađa tijekom tvog školovanja?

O: Da.

P: Što je po tvom mišljenju izazvalo te tuče?

O: Svađa.

P: Što misliš o odbačenoj djeci? Kako se osjećaju? Zbog čega su odbačena? Je li bi se ti družio s tom djecom?

O: Tužni su. Nisu isti kao i ostali. Ne bi jer bi se družio sa drugima.

P: Sudjeluješ li u humanitarnim akcijama u kojima sudjeluje OŠČ?

O: Ne.

P: Sudjeluješ li inače u humanitarnim akcijama?

O: Ne.

P: Piješ li alkoholna pića? Pušiš li?

O: Ne.

P: Što misliš o pušenju i pijenju i o ljudima koji to rade?

O: To je ružno. Da ne postupaju kako bi trebali postupati.

P: Poznaješ li ljude koji puše ili piju i jesu li to tvoji prijatelji ili rodbina?

O: Poznajem i to je moja rodbina.

P: Jesi li ih ikad pokušao odviknuti od te navike? Zašto?

O: Nisam. Zato jer neću pokušati.

P: Uvode se pametne ploče u OŠČ u neke učionice. Bili to pomoglo učenicima da bolje shvate gradivo ili ne?

O: Da, mislim da bi više učili.

P: Što misliš o tehnologiji i internetu?

O: Mislim da je to neka vrsta ovisnosti.

P: Za što sve današnja djeca koriste internet i tehnologiju?

O: Koriste za igrice i nekad za učenje.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju