preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
21.11.2024. 13:58
Star Wars Outlaws u potpunosti ukida prisilne, nepraštajuće sekcije prikradanja
U svrhu poboljšanja igrivosti, Ubisoft je odlučio poslušati jedan od zahtjeva igrača i ukloniti prikradanje kao jedinu opciju rješavanja određenih scenarija u Star Wars Outlaws

20.11.2024. 22:41
Minecraft se uskoro seli u stvarni svijet
,,Oživljavanje Minecrafta bit će čisti užitak. Ovo je tek početak, naši su planovi izrazito ambiciozni", poručio je Scott O'Neil, izvršni direktor Merlin Entertainmenta

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt "Škole za Afriku"
Autor: Anita Mikulandra, 6. 2. 2015.

Primili smo dopis UNICEF-ove koordinatorice o provođenju projekta "Škole za Afriku" u kojem sudjelujemo već nekoliko godina. Pročitajte dopis i saznajte kako i Vi možete sudjelovati u poboljšanju obrazovanja djece u afričkim zemljama.

Rad djece velika je prepreka potpunom ostvarivanju dječjih prava u Burkini Faso. Prema posljednjim podacima, 39%  djece u Burkini Faso u dobi od 5 do 14 godina radi. Rad u rudnicima zlata jedan je od čestih oblika dječjeg rada. Pritom im prijete brojne opasnosti kao što su ozljede, nesreće te bolesti, a posebno bolesti dišnog sustava. Osim toga, ova su djeca u većoj opasnosti od seksualnog iskorištavanja, psihičkog zlostavljanja te ekonomskog izrabljivanja.  Prema istraživanju UNICEF-a i Vlade u Burkini Faso skoro 20 000 djece radilo je u rudnicima zlata 2010. godine, a više od 80% njih nikada nije pohađalo školu. Vrlo je vjerojatno da je broj djece koja rade u rudnicima i značajno veći. U cilju rješavanja ovog problema, UNICEF zajedno s nevladinom organizacijom Terre des Hommes i Vladom Burkine Faso, u 5 najugroženijih regija, radi na uključivanju djece u centre alternativnog obrazovanja i škole.

Cijeli dopis pročitajte pod opširnije...


Organizacija školskog sustava (tri u jedan) koji objedinjuje predškolsko i osnovnoškolsko obrazovanje te alternativne obrazovne programe omogućuje djeci, koja su prekinula školovanje, izučavanje određenog zanata i daje priliku za bolju budućnost. Škole i vrtići u Hrvatskoj svojim doprinosom pomažu u obrazovanju djece u Dori-u, u Burkini Faso koja su zbog siromaštva prekinula školovanje. Novčanim donacijama omogućujete im školovanje osiguravajući potrebne materijale i prostor za obrazovanje. Obnovljene su prostorije, opremljene potrebnim namještajem, materijalima i strojevima, a djeca su dobila bilježnice, olovke i uniforme. Donosimo Vam nekoliko fotografija koje prikazuju dio onog što ste omogućili djeci u Burkini Faso svojim trudom i donacijama u prvom polugodištu. Ne zaboravite da upravo vi, učenici, djeca i roditelji te učitelji mijenjate budućnost djece u Burkini Faso. Neizmjerno vam hvala na tome!

Korotimi Kinda obrazuje se za šivačicu. Zbog siromaštva Korotimi je, kao i većina njezinih prijatelja, napustila školu i počela raditi u rudniku. Posao je bio jako težak. Nosila je vreće kamenja, a zarađivala manje od 0,50 USD. Osim što su je boljeli zglobovi, bilo joj je mučno od prašine. Sada Korotimi uči nove vještine i znanje koje će joj pomoći u budućnosti. Teoriju im učiteljica objašnjava na školskoj ploči, a zatim na šivačoj mašini uči šivati. Jednog dana bi voljela voditi vlastitu šivaonicu.

Youssoufa Diallo obrazuje se kako bi postao automehaničar. Prije je radio u rudniku u Bani-u i tražio zlato kako bi mogao kupiti hranu. Sada je već treću godinu u centru za neformalno obrazovanje te bi želio otvoriti vlastitu automehaničarsku radionicu

Agencija za zapošljavanje u Dori-u, glavnom gradu Regije Sahela u Burkini Faso osigurava programe za izučavanje zanata poput šivača, krojača, automehaničara, varioca i tesara u sklopu neformalnog obrazovanja.

 

 

 

Veselimo se daljnjoj suradnji!

Srdačan pozdrav iz Ureda UNICEF-a!





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju