Učenici 2.b razreda sudjelovali su u projektu posvećenom bajkama slavnog danskog pisca Hansa Christiana Andersena. Kroz raznovrsne aktivnosti – od čitanja i interpretacije, preko scenskih i likovnih izraza, do digitalnih sadržaja – istraživali su bogatstvo Andersenova svijeta i povezivali ga sa stvarnim životom i razvojem dječjih kompetencija. Glavni cilj bio potaknuti razumijevanje, interpretaciju i vrednovanje književnog teksta kao sredstva osobnog razvoja učenika. Kroz projekt su nastojale razvijati čitateljske navike, poticati kreativno izražavanje i omogućiti učenicima usvajanje temeljnih znanja i stavova kroz književne sadržaje primjereno njihovoj dobi.

Bajke slavnog danskog pisca koristile smo kao književnoumjetničke predloške za razvoj čitalačke pismenosti, ali i za međupredmetno povezivanje sadržaja iz Hrvatskog jezika, Likovne kulture, Matematike, Prirode i društva te Sata razrednika. Svaki je mjesec bio posvećen jednoj Andersenovoj bajci, a aktivnosti su bile osmišljene tako da istaknu određeni aspekt priče – npr. razvoj likova, poruku bajke, simboliku, atmosferu, vrijednosti i emocije.

U projektu smo obradili djela: Carevo novo ruho, Palčica, Kraljevna na zrnu graška, Ružno pače, Djevojčica sa šibicama… Čitali smo, prepričavali, ilustrirali naslovnicu, igrali kvizove znanja, rješavali razne listiće, glumili, crtali dijelove priče, slagali redoslijed događaja, izrađivali umne mape, lektirne ormare, pizza lektire, škrinjice dobrih želja…

Anita Mikulandra

Skip to content