Kroz projektne aktivnosti učenici obilježavaju 100. dan od početka nastave bez knjiga. Pritom razvijaju komunikacijske i suradničke kompetencije, socijalna i građanska prava i dužnosti kao dio zajednice te provode različite aktivnosti koje su povezane s brojem 100 i u korelaciji s nastavnim sadržajem svih predmeta. Autorica projekta 100. dan u školi je Sandra Vuk. Ovaj projekt uključuje razvijanje vještina prezentacije i javnog nastupa učenika, poticanje kulturnog ponašanja, razvoj dramsko-recitatorskih, jezičnih, glazbenih i plesnih vještina, poticanje samostalnog sudjelovanja u različitim aktivnostima koje imaju zajednički cilj obilježavanja 100. dana u školi.
Učenici 2.b razreda toga dana organizirali su omiljenu čajanku i uz čaj proveli različite, zabavne aktivnosti: izradili su papirnate krune, zapjevali himnu stotog dana, na satu Matematike rješavali su 100 zadataka zbrajanja i oduzimanja dvoznamenkastih brojeva, na satu Hrvatskog jezika zapisali su 100 riječi u naša srca koje sadrže ije/je i č/ć, u dvorani izveli su 100 vježbi, oblikovali su broj 100 od uspravnih tijela, stvorili su novi crtež na kojem su se našle znamenke 1, 0, 0, crtali su čudovište „Stotka“. Na kraju dana napravili su evaluaciju projekta i podijelili diplome…


