U današnje digitalno doba, sve više projekata teži interdisciplinarnom pristupu obrazovanju. Jedan od takvih je i međunarodni projekt “LinguaMath: Svijet matematike kroz informatiku i književnost”, koji na jedinstven način povezuje naizgled različite discipline – matematiku, informatiku i književnost.

Projekt je namijenjen učenicima u dobi od 14 do 18 godina, a njegov glavni cilj je razvoj različitih vještina kroz kreativno korištenje digitalnih alata i umjetne inteligencije. “Spajanjem matematike s jezičnim vještinama i informatikom, stvaramo potpuno novo iskustvo učenja,” ističu voditelji projekta.
Učenici će kroz projekt rješavati matematičke probleme koristeći digitalne alate, ali i stvarati kreativne priče te snimati podcaste. Posebno je zanimljiva komponenta digitalnog orijentacijskog natjecanja, kroz koje će učenici istovremeno razvijati matematičke i jezične vještine na zabavan i interaktivan način.


“LinguaMath predstavlja iskorak prema modernom obrazovanju koje briše granice između tradicionalnih školskih predmeta,” objašnjavaju organizatori. “Kroz projekt potičemo digitalne vještine, kreativno razmišljanje i timski rad, što su ključne kompetencije za budućnost naših učenika.”
Projekt stavlja poseban naglasak na korištenje umjetne inteligencije u obrazovnom procesu, čime učenici stječu dragocjeno iskustvo u radu s najnovijim tehnologijama. Interdisciplinarni pristup omogućuje učenicima da sagledaju kako se različita područja znanja međusobno nadopunjuju i isprepliću u stvarnom svijetu.
Ovakav inovativni pristup obrazovanju pokazuje kako se tradicionalni školski predmeti mogu uspješno povezati s modernim digitalnim alatima, stvarajući uzbudljivo i suvremeno obrazovno iskustvo koje priprema učenike za izazove 21. stoljeća.
Učiteljica Danijela Šajtar