Digitalno pripovijedanje moćan je alat za podučavanje novih koncepata jer angažira učenike kombinacijom vizualnih, slušnih i narativnih elemenata. Predstavljanjem informacija u formatu priče, ono pomaže privući pažnju, potaknuti emocionalne veze i poboljšati zadržavanje informacija u pamćenju. Ovaj pristup omogućuje učenicima da na kreativan način istražuju složene ideje, potičući kritičko razmišljanje i rješavanje problema.

Osim toga, digitalno pripovijedanje promiče aktivno učenje i može se prilagoditi individualnim stilovima učenja, što ga čini svestranim metodom za podučavanje različitih predmeta. Također pomaže u razvoju digitalnih vještina, koje su ključne u današnjem tehnološki vođenom svijetu. Kreiranje projekta digitalnog pripovijedanja s učenicima iz različitih zemalja izvrsna je prilika za unapređenje učenja uz istovremeno poticanje globalnog građanstva.

Pripovijedanje je bezvremenski, moćan alat za podučavanje koji pomaže učenicima da shvate nove pojmove povezivanjem ideja s iskustvima iz stvarnog života. Integracija digitalnih elemenata u pripovijedanje ne samo da čini učenje zanimljivijim, već i oprema učenike ključnim tehnološkim vještinama za digitalno doba. Osim toga, suradnjom s vršnjacima iz različitih kulturnih sredina, učenici razvijaju empatiju, međukulturne komunikacijske vještine i dublje razumijevanje globalnog građanstva, pripremajući ih za međusobno povezan svijet.

Učiteljica Danijela Šajtar

Skip to content