2021-06-06 12:47:46

Diversity, Unity, Equality!

Svi problemi u ljudskim odnosima proizlaze iz međusobnog nerazumijevanja. Kvaliteta odnosa na svim razinama potrebna je za učenje zajedničkog života u miru i harmoniji mir. Ovaj proces započinje razvojem unutarnjeg mira u srcima i umovima pojedinaca uključenih u potragu za istinom, znanjem i tolerancijom za različite kulture.

Ovaj se projekt temelji na obrazovanju o ravnopravnosti spolova u kojem mladi polaznici shvaćaju važnost pružanja istih mogućnosti, bez obzira na podrijetlo ili spol.

Učenici od 11 do 12 godina zajedno će dijeliti aktivnosti povezane s obrazovanjem o ravnopravnosti spolova, poput knjiga, pjesama, plakata ...

Glavni cilj ovog projekta je povezati učenike iz Hrvatske, Portugala, Grčke, Turske i Španjolske u ranoj dobi i podijeliti njihova iskustva o svakodnevnim rutinama i njihovoj koncepciji o stereotipima i rodnoj ravnopravnosti u njihovom društvu. Učit će, između ostalog, o njihovim kulturama, tradiciji, navikama. Imali su priliku stupiti u kontakt putem video poziva i na taj način izmijeniti različite stavove. Ovaj projekt je diseminacija istoimenog  Erasmus projekta te je zamišljen da traje dvije godine.

Učenici će provoditi aktivnosti u kojima će moći razviti vještine pisanja i otkriti znatiželje o svakodnevnom životu drugih obitelji, njihovim hobijima i tako dalje; usredotočujući se na zdrave ravnopravne odnose.

Najvažnije je biti svjestan različitih načina života; imajući engleski jezik kao sredstvo komunikacije.

Specifični ciljevi projekta su: upoznati i iskusiti različite kulture za razvoj i nastavak kulturne baštine te razvijati svijest o vlastitoj kulturi, kao i kulturi drugih ljudi među učenicima, poboljšanje komunikacijskih vještina na stranom jeziku i poboljšanje korištenja tehnologije i web2 alata u projektnim aktivnostima.

Kulturne će elemente predstaviti pomoću vizualnih pomagala: izložbi, fotografija, plakata, logotipa kataloga narodne umjetnosti te brošura i e-knjiga, video zapisa, infografika, igara.

Očekujemo da će učenici razmišljati o stereotipima i moći će o njima razmišljati i raspravljati kako bi postigli stvarnu rodnu ravnopravnost.   

    Danijela Šajtar,mag.prim.educ

 


Osnovna škola Čazma