2021-02-21 13:39:43

Ostvaren eTwinning projekt "100. dan škole" u 2. b razredu

Učenici 2.b razreda obilježili su 100. dan škole 19. veljače 2021. godine. 100.dan u školi je međunarodni projekt koji se obilježava sredinom veljače kao 100. dan polaska učenika u školu (razred). 
Ovaj dan učenici obilježavaju nizom zanimljivih i poticajnih aktivnosti kojima se kroz igru i aktivnosti istraživanja broja 100, želi potaknuti ljubav prema školi, školovanju i zanimljivom projektnom danu koji provode.

100. dan škole obilježavamo na način da integriramo sadržaje redovne nastave koji povezujem s brojem 100. na zanimljiv način, igrajući se, maštajući, razvijajući kreativnost i učeći koristiti IKT u nastavi u svrhu istraživanja, samog rada ili pak evaluacije ili desiminacije rada.

Ove godine organizirali smo integrirani dan na način da su učenici kroz vođene aktivnosti ostvarili obrazovno – odgojne ciljeve i ishode u skladu s Kurikulumom nastavnih predmeta i međupredmetnih tema, razvili temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvili socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini

Moto projekta jest "Sto dana pametniji" te želimo roditeljima prezentirati što smo to kroz ovu školsku godinu, tj. u prvih sto dana 2. razreda naučili. Dan smo podijelili na različite aktivnosti koje su imale različite načine rada, pristup, ciljeve i ishode. Neke aktivnosti su se radile u parovima a neke individualno ili u skupinama. Aktivnosti koje smo provodili nalaze se u wakelet kolekciji https://wke.lt/w/s/f0-7x7.

Ukratko: na vrata smo zalijepili plakat, izrezali smo naočale i krunu koje smo obojili i nosili smo ih tijekom cijelog 100. dana. Učenici su dobili zadatak istražiti tko se nalazi na novčanici od 100 kuna, koja znamenitost je na naličju novčanice i u kojemu se gradu nalazi. Drugi dio zadatka bio je nacrtati  sebe na novčanici od 100 kuna i napisati kojom zaslugom su se našli na njoj.  Nakon toga učenici su trebali u tablicu ispisati svoje ime i tako popuniti 100 polja te otkriti koje im je slovo na broju 100. Igrali smo memory – zadatak je bio pronaći parove riječi koje u sebi imaju riječ STO - tj. povezati sličicu i riječ (npr. sličicu stopala s riječi stopalo), iz matematike smo rješavali u skupinama 100 zadataka, u paru smo igrali kviz – bacajući kocku u slučaju točnog odgovora pomiču se toliko mjesta u tablici - tko će prije stići do 100, na TZK -u su učenici dobili listić sa 6 vježbi (preskok vijače, zvijezda, čučnjevi, okretanje oko sebe, skakanje na jednoj nozi, skok u obruč i izvan njega). Zadatak je bio da svaki učenik upiše koliko puta će izvesti koju vježbu, a da je ukupni broj 100. Svi smo ostvarili zadatke…

Evaluacija samog dana bila je odlična – izjava učenika: „Bilo je super! Cijeli dan smo se samo igrali!“ Na kraju dana podijelili smo i diplome.

Projektne aktivnosti prezentirane su putem TwinSpacea Twinspace (etwinning.net) /Twinspace (etwinning.net) i Facebook grupe projekta (vidljiva članovima projekta).

Učiteljica Anita Mikulandra

Nekoliko fotografija pogledajte pod opširnije...

 


Osnovna škola Čazma