2024-03-12 10:04:52 U & ME Buddies indeed! Društveni kurikulum prenosi vrijednosti, sustave vjerovanja i očekivanja ponašanja u školi. Jednako je važan kao i akademski kurikulum, ali je često "skriven" za djecu s poteškoćama u učenju. Kroz projekt ćemo pokušati pronaći neke učinkovite strategije za namjerno olakšavanje socijalne uključenosti u našem razredu i cijeloj školi. Budući da su inkluzivne škole mjesta gdje se uklanjaju obrazovne prepreke i učenici svih sposobnosti obrazuju se u razredima općeg obrazovanja. Dobrobit je važna i u školama zato što škole imaju ključnu ulogu u pružanju podrške učenicima u odabiru zdravog načina života i razumijevanju učinaka svojih izbora na njihovo zdravlje i dobrobit. Društvene i emocionalne vještine, znanja i ponašanja koje mladi ljudi uče u učionici pomažu im u izgradnji otpornosti i postavljaju obrazac kako će upravljati svojim fizičkim i mentalnim zdravljem tijekom života. Rješavanje problema dobrobiti učenika u školi počinje pomaganjem učenicima da osjete da su svi poznati i cijenjeni kao pojedinci, te da školski život za njih ima smisao i svrhu. To se može postići kroz društvene aktivnosti na neformalne načine učenja i poučavanja. Učiteljica Danijela Šajtar |
Osnovna škola Čazma |