2023-06-05 17:20:00

Ostvaren eTwinning projekt "Lektira bez papira 2" u 4.b razredu

U ovom zanimljivom projektu sudjelujemo već drugu godinu. Projekt "Lektira bez papira 2" namijenjen je onima koji se žele odmaknuti od ustaljenog načina vođenja dnevnika čitanja i interpretirati lektiru na zanimljiviji način. Učenicima čitanje lektire često predstavlja napor što rezultira površnim razumijevanjem pročitanog. Stoga učenicima treba omogućiti neposredan rad na književnom djelu i istraživanje djela kroz kreativne aktivnosti kako bi se motivirali za čitanje. Cilj ovog projekta je razmjena inovativnih ideja i kreativnih aktivnosti s kojima bi iskustvo čitanja i razmišljanja o lektiri bilo dovoljno privlačno da joj se učenici požele ponovno vratiti. Projekt se provodio od 1. listopada do 1. lipnja u šk. godini 2022./2023.
Tijekom projekta bile su predviđene sljedeće etape:
1. Prijava u projekt
2. Provođenje kreativnih aktivnosti u interpretaciji lektire
3. Prikaz na Twinspace-u ostvarenih kreativno inovativnih aktivnosti uz fotografije i kratak opis aktivnosti
4. Valorizacija i evaluacija projekta.
Svaki učitelj, sudionik projekta, osmišljava kreativne aktivnosti za učenike tijekom ili nakon čitanja lektire. Svoje ideje, učenička ostvarenja i rezultate rada trebali smo prikazati u najmanje 3 lektire. Sudionici projekta ostvareno postavljaju na svojoj stranici Twinspace te ih razmjenjuju s ostalim partnerima projekta. U radu smo koristili razne digitalne alate kako bi ostvarili suradnju među projektnim partnerima.

Naše aktivnosti bile su: Telegrafske basne učenici su trebali pročitati 5 basni i odabrati jednu koju će predstaviti u obliku stripa. Lektirno djelo Družba Pere Kvržice obradili smo u obliku lektirne vrećice. Lektirno djelo Snijeg u Splitu je obrađeno u obliku igre  s pitanjima, umne mape ili pizza lektire prema vlastitom izboru. Kjel - crna labud ptica smo obradili u obliku lektirnog ormara, a kao stvaralački zadatak bio je izraditi strip ili osmisliti dramatizacije jednog dijela bajke. Stanari u slonu obradili smo tako da smo nakon pročitane lektire igrali igru vješala i kviz znanja u wordwallu, Regoča i Šumu Striborovu smo prezentirali u obliku umne mape i izradili smo igru u Wordwallu, a Pipi Dugu Čarapu smo imali u obliku plakata, a zatim smo oslikali naslovnicu knjige .

Učiteljica Anita Mikulandra

Nekoliko fotografija pogledajte pod opširnije…


Osnovna škola Čazma