2022-05-28 13:47:00

WORLD GLOBALLY OURS

Naš prvi razlog za stvaranje ovog projekta je podizanje svijesti naših učenika o pitanjima zaštite okoliša. Naš drugi cilj je biti interdisciplinaran. Dakle, jezik smo koristili kao alat, a naš glavni cilj je surađivati s drugim disciplinama poput znanosti, matematike, društvenih studija, umjetnosti, ICT-a. Ovaj projekt je osmišljen kako bi učenici od najranije dobi osvijestili o suši, klimatskim promjenama i očuvanju vode. Kroz ovaj projekt učenici su učili kroz igru, pjesmu i smijeh.

Naši učenici su stekli nove poglede na život. Vidjeli su koliko je moguće da doprinose spašavanju svijeta; shvatili su da ćemo na taj način biti zdraviji, sretniji i sigurniji. Provedbom ovog projekta kroz interdisciplinarnu prizmu projekt će izazvati mnogo više volje kod učenika i roditelja za primjenom stečenih znanja i vještina. Učenici su razvijali svoje jezične vještine i poboljšali svoje digitalne kompetencije. Naučili su surađivati u timovima, zabavljali su se te stekli nova prijateljstva. Na ovaj način oni su naučili prepoznavati i poštivati različite kulture. Zbog toga smo radili u malim grupama, uglavnom kod njihove kuće kako bi proveli više vremena u zajedničkom radu te na taj način razvijali njihove timske sposobnosti. Za istraživanje teme koju smo obrađivali koristili su sadržaje na internetu te su ih kasnije uključili u njihove radove kroz različite zadatke. Učenici i učitelji su uživali u provedbi ovoga projekta. U projekt je bilo uključen taman dovoljan broj partnera da nas ne bude premalo, niti previše. Sve smo vrlo brzo dogovorili. Najviše se ponosimo suradnjom učenika i njihovim zajedničkim video-sastancima. Učitelji su video-sastanke koristili za diseminaciju i dogovore. Rezultat projekta su neka nova prijateljstva koja bi u budućnosti mogla rezultirati Erasmus+ projektima. Naš konačni proizvod je kalendar za naš BUDUĆI SVIJET. Svijet kakav želimo da bude. Učenici sudionici su slikali, a učitelji su odabrali 12 najboljih slika za izlaganje u našem KALENDARU 2023. Kalendar smo podijelili na Facebook stranici, Twitteru i web stranicama škola kako bi se koristio globalno.

Učenici su također :

- otkrili svoje interese i sposobnosti.

- razvijali ekološka znanja. -uočili okolne ljepote, istraživanje prirode, stvaranje ljubavi prema prirodi.

-shvatili su važnost recikliranja koja im omogućava da dizajniraju nove proizvode.

- učenici su naučili koje je značenje borbe za očuvanje prirode.

Posebno smo ponosni na njihov zajednički rad u timovima. Učenici su napisali:

- pjesmu posvećenu očuvanju prirode

- digitalnu priču o maloj kapljici koja putuje svijetom

Učenici su radili uglavnom kroz neformalne oblike rada i učenja jer smatramo da je iskustveno učenje najvrjednije učenje.

Danijela Šajtar


Osnovna škola Čazma