2022-05-21 15:09:27

Ostvaren eTwinning projekt "WEBCLASSROOM/ Webučionica 2.0" u 3.b razredu

U projektu „Webučionica“ sudjelujemo treću godinu. To je projekt stjecanja digitalnih znanja i vještina uz niz webinara formiranih u obliku korak po korak pristupa. Krajnji cilj je razvoj digitalnih vještina kod učitelja i učenika.
U sklopu Webučionice ostvarivali bi se i duža stručna tematska usavršavanja u kojima je sudjelovala učiteljica. Cilj projekta je poticati učitelje i učenike na razvoj informatičko-komunikacijskih kompetencija, komunikaciju na materinskom jeziku, učiti ih kako učiti, razvijati socijalne i građanske kompetencije, razvijati poduzetnost i inicijativnost. Zadatak za sve projektne partnere je bio da tijekom godine ostvare 5 digitalnih aktivnosti koje potiču digitalne vještine kod učenika.
Svrha projekta je korištenjem informacijsko-komunikacijskih tehnologija prenijeti stečena znanja na učenike i razvijati kod učenika digitalne kompetencije. Razvijati i koristiti informatičke kompetencije u različitim situacijama. Očekivani završni cilj projekta je da učenici budu osposobljeni sami stvarati određeni digitalni sadržaj i da znaju svoj proizvod predstaviti drugim partnerima u projektu. Učenici su trebali posebno obilježiti Dan sigurnog Interneta kao osnovicu pravilnog korištenja digitalnih sadržaja i prisustva na mreži. Komunikacija između partnera odvijala se na Facebook stranici projekta i na Twinspace-u projekta.

Tijekom godine koristili smo različite digitalne alate. U alatima Classtools - u i Canvi izradili plakate i logotipe za naše ovogodišnje projekte. Koristili smo Padlet ploču u nastavi. Izradili smo oblak riječi u Wordartu. Koristili smo Google fotografije za izradu filma u slikama našeg grada. Naučili smo koristiti aplikaciju ChatterPix i Quiver za 3D crteže, snimali smo svoje aktivnosti na satu, koristili alate za izradu kolaž fotografija, Learnning apps, Wordwall, Math the memory, Genially, Icograms – za izradu izmišljenog grada, Google slides, Kahoot, aplikaciju za starenje AgingBooth, Storyjumper, Bookcreator, Jigsawplanet, Digipad, QR kod…

Dio naših aktivnosti pogledajte pod opširnije, a ostatak se nalazi na Twinspaceu projekta.

Učiteljica Anita Mikulandra

Knjiga recepata

https://read.bookcreator.com/maxjkZkPbobxldeFmYiPRlGR8Ri2/0YuwQcyxR8-cnsJtj3bH0g

Icograms

Kolaž fotografija Canva 

Quiver za 3D crteže

Wordart

Padlet

Učenici snimaju svoje pokuse...

https://youtu.be/wJPsCJEox54

https://youtu.be/iE83vDmRKUc

https://youtu.be/F4g9R-tftck

 

 

 

 


Osnovna škola Čazma