Učenici su se tijekom projekta bavili istraživačkim učenjem te stekli znanja o vlastitoj kulturnoj baštini i upoznali kulturnu baštinu projektnih partnera. Snimili i montirati su pet radijskih emisija posvećenih baštini. Kroz te aktivnosti su podigli svijest o prihvaćanju sličnosti i različitosti među projektnim partnerima, a učenici i učitelji su stekli kompetencije rada u novim digitalnim alatima u sigurnom mrežnom okružju poštujući autorska prava i GDPR. U svim aktivnostima zajedno su radili učenici iz svih partnerskih škola u projektu.
Aktivnosti koje su učenici provodili:
Ja sam e-siguran (X.)
Ne varam i štedim (IX. - VI.)
Slažem priču (IX.-X.)
Učenici će se upoznati te će upoznati gradove u kojima su njihove škole putem alata Jigsaw Puzzle.
Najljepši grozd (IX., X.)
- istraživanje običaja branja grožđa, izložba fotografija obrađenih u GIMP-u postavljena u alatu Canva, snimanje razgovora s autentičnim sugovornikom, biranje najljepših fotografija u alatu Mentimetar, evaluacija
Kitimo bor (XI., XII.)
. istraživanje božićnih običaja, izložba fotografija u Google Sites, snimanje razgovora s autentičnim sugovornikom, zajedničko kićenje bora u alatu Thinglink, evaluacija
Prepoznaješ li me (I., II.)
- istraživanje fašničkih običaja, razgovor s autentičnim sugovornikom, izložba u Google SItes, rad u Audacityju, evaluacija
Uskrsni zec (III., IV.)
- istraživanje uskrsnih običaja, razgovor s autentičnim sugovornikom, napredni rad u Audacityu, izložba u Google Sites, evaluacija
Školski radio (V., VI.)
- montiranje radijskoga kolaža, kviz, evaluacija
Učenici su uz ovaj projekt odrastali ,ostvarili sebe kao kreativnu osobu i napravili sjajne uratke vrijedne divljenja. Učiteljica: Danijela Šajtar