preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
20.04.2024. 06:00
Ljubiteljima kultnog Golden Axea sjekira je upala u med
Najavljena je izrada animirane serije bazirane na nekoć izrazito popularnoj Seginoj old-school side-scrolling beat 'em up franšizi Golden Axe

19.04.2024. 21:53
Najavljen Kingdom Come: Deliverance 2, igramo ga već ove godine
Kao što su mnogi pretpostavljali nakon najave novog "tajnog" projekta Warhorse Studiosa, riječ je o nastavku RPG-a Kingdom Come: Deliverance koji bi trebao biti dovršen do konca godine

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ostvaren eTwinning projekt „Školska torba puna znanja“ u 3.b razredu
Autor: Anita Mikulandra, 21. 5. 2022.

„Školska torba puna znanja“ je zanimljiv projekt u koji su se na početku školske godine uključili učenici 3.b razreda. Ovim projektom želi se naučiti djecu kako da sama otvaraju vrata znanja, te kako da naučeno znanje upotrijebe poštujući pritom općeprihvaćene norme ponašanja. Cilj projekta je proširiti znanje učenika o tome što je škola i što ga sve očekuje za vrijeme školovanja.
Projektom se nastojao poticati razvoj socijalnih vještina i upravljanje emocijama u skladu sa općeprihvaćenim normama. Učenike se poticalo na suradničko učenje i kako izraziti vlastite želje i interese. Proučavala  su se  i dogovarala pravila ponašanja kako bi se bolje slagali i uspješnije rješavali probleme. Poticalo se učenike na odgovorno ponašanje u digitalnom okruženju, usmjeravalo ih se na kvalitetno provođenje slobodnog vremena. Tijekom projekta trebali smo ostvariti sljedeće aktivnosti: izraditi plan aktivnosti, provesti uvodnu anketu učenika, razgovarati o sigurnosti na internetu, izraditi logotip razreda, predstaviti školu, izraditi prezentaciju (PPT) Moja škola, izraditi slikovnicu (likovni radovi, digitalni alati), izraditi crtani film (likovni radovi, digitalni alati) i sve to predstaviti projektnim partnerima. Aktivnosti projekta su između ostalog bile i prvi dan škole, školska torba, jesen, Međunarodni dan djeteta, Božić, zima, moja dobra djela, proljeće, želim znati, igrom do znanja i ljeto. Sve aktivnosti projekta smo s veseljem odradili.

Očekivani rezultati projekta su da učenik uči promatranjem i istraživanjem, uči samostalno i kroz suradnju s drugima, prepoznaje osobitosti svojeg razreda, koristi web alate u daljnjem učenju, koristi izvornu stvarnost i literaturu kao izvore informacija.

Dio naših aktivnosti pogledajte pod opširnije, a ostatak se nalazi na Twinspaceu projekta.

Učiteljica Anita Mikulandra






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju