preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
24.04.2024. 21:36
Atari je odlučio "oživjeti" Infogrames
Najnovija Atarijeva službena objava zasigurno će probuditi nostalgiju u brojnih veterana igranja

23.04.2024. 21:55
Hakerski trikovi iz Super Marija za zaštitu softvera
Kako bi bolje razumjeli vrste pogrešaka koje iskorištavaju 'speedrunneri', istraživači su proučili četiri rane verzije igre

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radio Heritage
Autor: Anita Mikulandra, 15. 6. 2021.

Učenici su se tijekom projekta bavili istraživačkim učenjem te stekli znanja o vlastitoj kulturnoj baštini i upoznali kulturnu baštinu projektnih partnera. Snimili i montirati su  pet radijskih emisija posvećenih baštini. Kroz te aktivnosti su podigli svijest o prihvaćanju sličnosti i različitosti među projektnim partnerima, a učenici i učitelji su stekli kompetencije rada u novim digitalnim alatima u sigurnom mrežnom okružju poštujući autorska prava i GDPR. U svim aktivnostima zajedno su radili učenici iz svih partnerskih škola u projektu.

Aktivnosti koje su učenici provodili:
Ja sam e-siguran (X.)
Ne varam i štedim (IX. - VI.)
Slažem priču (IX.-X.)
Učenici će se upoznati te će upoznati gradove u kojima su njihove škole putem alata Jigsaw Puzzle.
Najljepši grozd (IX., X.)
- istraživanje običaja branja grožđa, izložba fotografija obrađenih u GIMP-u postavljena u alatu Canva, snimanje razgovora s autentičnim sugovornikom, biranje najljepših fotografija u alatu Mentimetar, evaluacija
Kitimo bor (XI., XII.)
. istraživanje božićnih običaja, izložba fotografija u Google Sites, snimanje razgovora s autentičnim sugovornikom, zajedničko kićenje bora u alatu Thinglink, evaluacija
Prepoznaješ li me (I., II.)
- istraživanje fašničkih običaja, razgovor s autentičnim sugovornikom, izložba u Google SItes, rad u Audacityju, evaluacija
Uskrsni zec (III., IV.)
- istraživanje uskrsnih običaja, razgovor s autentičnim sugovornikom, napredni rad u Audacityu, izložba u Google Sites, evaluacija
Školski radio (V., VI.)
- montiranje radijskoga kolaža, kviz, evaluacija

Učenici su uz ovaj projekt odrastali ,ostvarili sebe kao kreativnu osobu i napravili sjajne uratke vrijedne divljenja.                                                                                                Učiteljica: Danijela Šajtar                                                                                                                 

 

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju